Emails ontvangen gaat prima via de Outlook.
Verzenden is (plots) sinds enkele weken een probleem. Er wordt blijkbaar geen verbinding gemaakt met de uitgaande server (SMTP).
via webmail werkt het wel dus is voor Proximus alles OK, maar vind de webmail bij Proximus een verschrikkelijke tool om permanent profesioneel mee te werken. (en kan enkel als je online bent ...)
Nieuwe account aangemaakt van POP naar SMTP (imap en relay op advies van Helpdesk gewisseld van skynet naar proximus en daarmee ook van van POP naar IMAP) Dit heeft heeft 2 weken gewerkt.
Nieuwe account aanmaken biedt geen oplossing … probleem blijft.
Oultook wijst naar Proximus en omgekeerd ...
Deze topic komt hier en daar nog terug, maar steeds zonder duidelijke antwoord …
- Zitten er teveel mails in mijn email ? Ik heb zo mijn (profesionele) redenen om veel mails langere tijd bij te houden. Dat was blijkbaar geen probleem met de POP zolang mijn eigen opslag niet vol zat
- Staat mijn email adres op een zwarte lijst … ? (ongewild wegens gebruikt voor spam op een onbewaakt moment) hoe krijg ik die er weer af … ? Of zijn dit urban legend verhalen ?
Alvast bedankt voor mogelijke sugesties !
Johan