De titel zegt het zowat . Ik heb een oud belgacom.net e mail account die NIET gebonden was aan een abonnement en dus toen der tijd gratis was. Dit werkt al jaren en nog steeds voortreffelijk.
Nu kwam ik via de website "you have been powned" te weten dat de account gehackt is en ik best mijn wachtwoord verander....................
Ik vind nergens maar dan ook nergens hoe ik het wachtwoord van deze account kan veranderen. Hier op de proximus site heeft men het steeds over de proximus accounts maar dat werkt dus niet voor de belgacom.net account
Alle hulp is welkom, alvast bedankt
Beantwoord
Oude gratis belgacom.net e mail wachtwoord veranderen
Beste antwoord door Fonz
Ga naar https://www.webmail.belgacom.net, en log daar in met je accountnaam(@belgacom.net) en je paswoord
je vindt daar instellingen waar je uw paswoord kan wijzigen.
Als je nog een pop account hebt van belgacom.net, kan je daar ook een IMAP account van maken
Mail server: imap.proximus.be poort 993 security: SSL/TLS imap-username: uw normale accountnaam@belgacom.net , imap paswoord= zelfde als pop-paswoord
Uigaande server (smtp)= relay.proximus.be / security STARTTTTLS / poort 587
user: zelfde account@belgacom.net /pasw: zelfde als pop account
Bekijk origineelje vindt daar instellingen waar je uw paswoord kan wijzigen.
Als je nog een pop account hebt van belgacom.net, kan je daar ook een IMAP account van maken
Mail server: imap.proximus.be poort 993 security: SSL/TLS imap-username: uw normale accountnaam@belgacom.net , imap paswoord= zelfde als pop-paswoord
Uigaande server (smtp)= relay.proximus.be / security STARTTTTLS / poort 587
user: zelfde account@belgacom.net /pasw: zelfde als pop account
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.