Skip to main content

Nadat 2 techniekers ter plaatse zijn geweest , lees ik in de resumé van de laatste Proximus-technicus :

“ we contacteren je om een nieuwe afspraak te maken met een collega-infrastructuurspecialist ( als dit nog niet gebeurd is )

NEEN , dit is inderdaad nog steeds niet gebeurd .

Problemen zijn er sinds begin 2024 .

Telefonisch contact met dienst storingen : “ er is teveel werk en er zijn te weinig technici “  !!!

IK moet wel betalen .

@cvandam205- 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer