Besten,
Naar aanleiding van de e-mail van PX met onderwerp "Bescherm vandaag nog je e-mail ..." heb ik eea geherconfigureerd, opgekuist en nagekeken ivm met mijn e-mail bij Proximus. Ook via webmail wat ik anders nooit gebruik. ik stuit op een paar problemen.
Bij webmail heb ik vastgesteld dat mijn mail account nog steeds gelinkt is met mijn oude Belgacom? Proximus? account type <fa8*****@skynet.be>.
Ik heb getracht om dat via "myproximus" te vereenvoudigen maar ik loop, sinds lang, steeds tegen een foutcode aan. En nu nog steeds. Ik kan ook niets veranderen in mijn settings. Ik vind dat vreemd.
Zo bvb de e-mail alias die PX gebruikt voor de communicatie is <p*******@skynet.be> maar eigenlijk zou ik, overal doorheen, mijn alias <w****.v*****@skynet.be> of zelfs <w****.v*****@proximus.be> als officieel mail adres willen. Ik kan dit schijnbaar niet aanpassen? Vooral omdat dit een afgeschermd adres is voor al mijn communicatie met de overheid! ("afgeschermd" omdat ik voor alle andere internet brol geen skynet adressen gebruik maar gmail, yahoo, wol of anderen)
Is de reden daarvoor dat de voorgestelde vereenvoudiging ook een account omvat voor mijn Pay&Go kaart? Een account die ik eigenlijk nooit aangemaakt heb?
De reden daarvoor is dat de uitleg die op de Proximus bladzijden staat zo obscuur is dat het erger is dan raketwetenschappen. Aanmaken en dan je intuïtie achterna en zie wat er gebeurt? Ik vind dat bijzonder zwak in digitale tijden.
Kan er hier iemand van de medewerkers of anderen enig inzicht verschaffen aub? Ik wil dit graag opgekuist hebben! Opgeruimd staat netjes!
TIA
EDIT: Op myproximus staat er nu, naargelang de wind waait of men de pagina vernieuwd ofwel “alles is in orde” of “Ga voor vereenvoudiging” (cfr e-mail) allez jongens ! een beetje serieus he zeg!
EDIT2: Maar GVD wat een rattennest? Ik heb naar aanleiding van al de IMAP perikelen, noodgedwongen, mijn e-mail wachtwoord veranderd verleden week! Nu staat er op mijn e-mail bladzijde “VERKEERD WACHTWOORD” in ‘t ROOD! .. ah ja natuurlijk !! daar staat nog steeds mijn oude <fa8*****> account wachtwoord! Natuurlijk is dat verkeerd! de boel is intern gewoon niet aangepast geweest! Belachelijk!
Leuke bijkomstigheid? Geen flauw idee waar dat te wijzigen valt … in “persoonlijke gegevens” maar die zijn niet direct te vinden?