Skip to main content
Vraag

ontvangen/verzenden mail

• December 22, 2025
  • 8 reacties
  • 51 Bekeken

Valencia
Forum|alt.badge.img+2

sedert een paar dagen merk ik dat als ik een mail verstuur, naar vrienden met bijlage of zonder die niet toekomen, ik zie ze wel als verzonden het is ook naar skynet klanten 

ik heb ook al een paar mails niet ontvangen die ik zeker weet, die komen ook niet in spam of ongewenste mails

Het is natuurlijk niet na te gaan als je niet weet of je een mail moet krijgen, maar als je weet dat die verzonden is of zelf verzonden heb is het zeker

gisteren een test gedaan omdat ik ook een outlook emailadres heb , een paar testjes gedaan en sommige komen er daar een paar in spam terecht

hopelijk mis ik er niet teveel en lukt het de volgende wel, gisteren naar zus vier mails verzonden en maar één is toegekomen

8 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 22, 2025

ik vanavond al een paar mails verzonden via outlook en die komen perfect aan, via skynet niet, heel raar want het is perfect dezelfde mail

Martin
  • December 22, 2025

Bedoel je dan dat deze van je skynet mailadres niet toekomen als je ze via  http://webmail.proximus.be verstuurt.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 22, 2025

ja inderdaad, heel raar want er zijn wel al een paar toegekomen maar de meest niet

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 22, 2025

die waren wel allemaal naar skynet en die die zeker toegekomen is was naar scarlet

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 23, 2025

vandaag nog eens een test gedaan van mijn skynet adres naar mijn alias met proximus op het einde, de eerste is toegekomen maar in spam, de tweede test is zelfs nooit aangekomen

Sommige mails komen zelfs een half uur later toe dan dat het verzonden is door de afzender, sommige nog later, 

zijn er problemen met skynet mail, want als je niet weet als er een verzonden is , is dit natuurlijk gevaarlijk als het over afspraken of te doen betalingen gaat

Martin
  • December 23, 2025

ik vermoed dat er toch geen algemene problemen zijn want als ik de test doe via webmail, werkt het bij mij wel goed maar wel wat vertraging om te ontvangen.

‘t zal afwachten worden tot een PX moderator langs komt om te weten te komen of er nog meer meldingen zijn van dit probleem en om het verder na te,trekken..

vandaag nog eens een test gedaan van mijn skynet adres naar mijn alias met proximus op het einde, de eerste is toegekomen maar in spam, de tweede test is zelfs nooit aangekomen

Sommige mails komen zelfs een half uur later toe dan dat het verzonden is door de afzender, sommige nog later, 

zijn er problemen met skynet mail, want als je niet weet als er een verzonden is , is dit natuurlijk gevaarlijk als het over afspraken of te doen betalingen gaat

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 23, 2025

@Valencia 

Op dit moment doen er zich geen algemene problemen voor op de mail bij Proximus.

Heb je voor het gebruik van de webmail de cookies op de browser al eens verwijderd?

Geert

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 23, 2025

ik heb zopas een email naar mezelf verstuurd na alle cookies te verwijderen en die is toegekomen, dus misschien was het dat.   Niet op cookies gedacht.   Dank voor de tip, en een goed eindejaar