Skip to main content
Vraag

ONTP / Fibercontact doos gesplaats, maar fiber niet beschikbaar volgens Site

  • October 12, 2025
  • 0 reacties
  • 46 Bekeken

Maandag 6 oktober is Fiberklaar langs geweest om hun laatste stappen te nemen in mijn installatie:

  • het installeren van de ONTP / Fibercontactdoos 
  • de fiber uitmeten 
  • de ONTP / Fibercontactdoos verzegelen
  • de ONTP / Fibercontactdoos voorzien van den FTU / ONTP nummer

 

De technieker vertelde dat ik onmiddellijk Proximus kon bellen om een abonnement af te sluiten in de installatie van de model te plannen.

De dame van Proximus gaf aan dat ik een werkweek moest wachten tot alle informatie van de Fiberklaar tot in de Proximus databank zou komen. Vandaag zijn er we er dus nog niet; volgens de site van Proximus is mijn adres nog niet klaar voor fiber - fysiek lijk ik dat mijn inziens wel.

 

 

Ik moet erbij vermelden dat veel werkzaamheden van Fiberklaar geregisteerd staan op een ander adres (ik woon in een van de 3 nieuwbouwwoningen op de hoek van 2 straten); een adres die ondertussen niet meer bestaat.

 

(ONTP nummer + beide adressen in m’n profiel)

 

Vraag 1: kan iemand m’n aansluitbaarheid controleren aan de hand van het FTU nummer?

Vraag 2: hoe moet het nu verder? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.