op 9 januari 2025 is de technieker langsgekomen om fiberkabel te vernieuwen.
om 9u30 was hij bij ons aanwezig wij stellen vast dat hij juist de kabel fiber de fiches geplaats geeft
en geeft hij de kabel niet geplaatst hij heeft ook 1 nieuwe modem moeten plaatsen
daar er problemen waren met de andere
helaas stellen wij vast dat deze technieker de modem en de afstandsbediening van proximus
geeft meegenomen daardoor zitten wij zonder afstandsbediening voor onze televisie
wij zijn zeker dat hij hem meegeeft daarbij hands onze living afgezocht hebben naar het bakje
ik heb dit vastgesteld als meneer Michel technieker 10 min ons huis had verlaten
wij hebben contact genomen met de klantendienst om dit door te geven
dat de afstandsbediening verdwenen was of meegenomen werd. de vriendelijkheid van deze man was ver te zoeken want alle vragen dat ik stelde over het traag draaien van ons internet en ieder keer dat internet uit viel zegde hij ons dat hij daar niks kon aandoen.
is het een verstrooidheid van de man of wat is het wij zitten zonder afstandsbediening en hebben gevraagd
aan de klantendienst voor een nieuwe dringend te bezorgen ik heb wel heel duidelijk gezegd
dat wij niet opdraaien om de kosten van dit bakje daar wij hem nergens meer terug vinden
morgen word het afstandsbediening geleverd via de post ik hoop dat jullie deze technieker
op de orde zal roepen en vragen waar het afstandsbediening is op het bakje staat de naam Karine
de naam van mijn echtgenoot ik heb dan maar zelf de kabel van fiber zelf geïnstalleerd in mijn huis
daar deze man Michel deze niet wilde plaatsen dat is onze oordeel erover
mogen wij vragen dat er een email gestuurd word als deze heer Michel dit bakje geeft meegenomen
wij vinden als klanten dat dit absolute niet kan en vragen een onderzoek daarover
Hoogachtend Meneer Vandamme en Mevrouw Casier