Sinds een 4-tal weken is onze ont begonnen met storingen te vertonen, wat er namelijk gebeurd is hij verliest zijn signaal of iets en ons internet knalt er voor een 30 seconden uit. Dit gefilmd zodat de techniekers die langskwamen dit konden zien.
Denk dat we ondertussen 6 techniekers verder zijn 2 modems en onze 3’e ONT en het probleem is nog steeds niet opgelost vandaag komt technieker nummer 7 sinds het bezoek van de vorige technieker was ik het beu en heb ik besloten de internetbox van proximus te vervangen door een unifi cloud gateway, want ik was het beu dat persoon aan de telefoon het standaard stappenplan af ging en me vroeg om ethernet kabel x in port y te steken en om mijn netwerk af te schermen van Proximus want na al de bezoeken van de techniekers weet ik überhaupt niet als ze weten met wat ze bezig zijn.
woensdag 17 september eigen netwerk geherconfigureerd en gateway als router ingesteld via de proximus ONT zodat de support stopt na de ONT en ik niet meer de vraag krijg om ethernet kabeltjes te gaan verhangen of toestellen op en aan te zetten.
We zijn nu vrijdag 19 september en nu kan ik mooi weergeven hoe vaak onze lijn wegvalt.

Ik weet niet als er nog mensen zijn die dit ervaren maar de volgende stap is om die ONT er ook tussenuit te knallen maar dat doe ik liever niet want dan gaan ze nog zeggen dat het mijn schuld is.
Ik probeer dit probleem op te lossen en de techniekers zo veel mogelijk te helpen maar ik weet niet wat ik nog kan doen buiten de klantendienst te blijven bellen.