Beste,
Al meer dan een week probeer ik met klantendienst een overstap aan te vragen van mobile vikings naar proximus giga fiber van 2gbps. Alle bestellingen worden wegens een technische fout automatisch geannuleerd. Ook als die door de klantendienst worden ingegeven in de backoffice.

Wat is het probleem?
Ik heb nog een ONT-GPON hangen waar de fiber binnenkomt omdat wij waarschijnlijk als een van de eerste fiber hadden. Deze moet vervangen worden door een XGS-PON om de 2gbps giga fiber aan te kunnen. Ik vind dit ook terug in dit document van proximus.

Maar … zonder bestelling komt er geen technieker langs, en zonder technieker kan ik dus ook mijn ONT niet laten vervangen om een giga fiber abo te bestellen. Dit moet al meer dan een jaar problemen geven bij proximus omdat ik in het forum gelijkaardige dingen terug vond. Onbegrijpelijk dat dit nog steeds gaande is.
Met de klantendienst geraak ik er maar moeilijk uit en men probeert keer op keer de bestelling naar de backoffice te sturen terwijl dat ook steeds faalt. Dus als laatste hoop. Kunnen jullie AUB een technieker langs sturen om alles hier in orde te zetten en m’n giga fiber asap te activeren?
Gr.