Skip to main content
Vraag

Onmogelijkheid Proximus mail te openen

• November 19, 2025
  • 12 reacties
  • 300 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Zopas heb ik even kunnen inloggen op Proximus-mail. Ineens werd mijn mailbox afgesloten en kreeg ik een ander aanmeldscherm, waarbij mij gemeld werd dat mijn inloggegevens (The login information is incorrect. Please verify the login information and try again) niet juist zijn. Vinden er misschien onderhoudswerken plaats aan de mailbox en is die hinder maar tijdelijk ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Mutlie
  • November 19, 2025

Via PC zie ik dit scherm:

Martin
  • November 19, 2025

@P. Vanbraeckel  Het is algemeen onderhoud

Mutlie
  • November 19, 2025

Maar wel 2 dagen na mekaar? Groot onderhoud.

Martin
  • November 19, 2025

Als daarmee voor iedereen alle Mail perikelen opgelost worden dan heb ik daar niks tegen ;-)

Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • November 19, 2025

Zelfde problemen in Outlook.

• Rising star
  • November 19, 2025

Inloggen op webmail lukt niet, is sinds gisteren een ramp via Outlook op pc mails binnengekomen tot 10:29, daarna niets meer foutmelding 0x8004210A!

• Practitioner
  • November 19, 2025

hier ook al 2 dagen problemen met mail. Er moet telkens een passwoord ingegeven worden!

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 19, 2025

hier ook nog steeds geen mails, ik kan ook niet inloggen , jammer want soms zitten er dringend tussen 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 19, 2025

@Martin Er was een algemeen probleem met ons email platform. Dit is ondertussen opgelost.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 19, 2025

ik heb wel geen mails binnengekregen die eventueel verstuurd zouden zijn voor 12 uur deze middag

Martin
  • November 19, 2025

Je zult ze volgens mij wel nog binnen krijgen met inderdaad vertraging want het mail platform heeft er een tijd uitgelegen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • November 20, 2025

Ondertussen is het weer in orde wat mij betreft. Ik hoop dat dat voor jullie allen ook het geval is. In ieder geval bedankt voor alle feedback !