Skip to main content

online abonement afzeggen

  • June 12, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb geprobeerd online mijn abonnement af te zeggen van mijn internet en tv wegens verhuis, maar hij neemt mijn lijnnummers niet terwijl ik dezelfde neem die op mijn facturen staan.

 

Waar ligt het probleem?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 12, 2025

@Inez88 Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag (bv wat je juist allemaal wilt opzeggen). Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 12, 2025

@Inez88  Er is nog een order lopende dat nog niet afgewerkt is in onze systemen ( import mobile) ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Groetjes