Skip to main content
Beantwoord

Ongevraagde bestelling


Beste,

Gisteren chatte ik met een Proximus medewerker over de werking van mijn email account Microsoft 2010 Outlook. Plots daarna kreeg ik op de mail een bevestiging van een bestelling van een TV Box. Opnieuw gechat met een andere collega van Proximus, die gaf toe dat er een vergissing was begaan en zou proberen de levering tegen te houden. Vandaag krijg ik van B-Post het bericht dat de levering vandaag zal worden uitgevoerd.

Wat moet ik doen?

MVG

Beste antwoord door Martin

Als je het pakje niet aanneemt wordt het dan wel automatisch teruggestuurd door Bpost.

Zet ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 32660 reacties
  • Antwoord
  • 24 augustus 2022

Als je het pakje niet aanneemt wordt het dan wel automatisch teruggestuurd door Bpost.

Zet ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 24 augustus 2022

Dag @Twiessie je hebt nog geen pakket ontvangen? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Motivator
  • 37 reacties
  • 24 augustus 2022

HeidiE,

Nee nog niet ontvangen, maar wordt weldra geleverd.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 24 augustus 2022

Dossier 51145814 werd intussen aangemaakt om de levering te annuleren, ik noteer dat het pakket ‘terug binnen’ is en volg de case verder op. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Motivator
  • 37 reacties
  • 24 augustus 2022

HeidE,

Pakket heb ik zopas geweigerd aan de besteller van B-Post. Hij heeft het terug meegenomen.

Zaak opgelost?

Groetjes,


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 24 augustus 2022

@Twiessie dan zou het zo in orde moeten zijn, ik kijk het morgen voor de zekerheid nog eens na. Als het opgelost is, sluit ik het dossier en krijg jij daarvan een melding! ;)