Skip to main content

Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.

Bij Outlook is er geen ongelezen mail.

 

Reeds getest:

  • mailbox volledig leegmaken
  • mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen

 

Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone).

 

Mvg

FYI: vandaag nog het het volgende bericht van proximus forummedewerker »  

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers. Alvast onze excuses voor het ongemak!


@Phk Geen idee. Via chatbox vertelde men mij dat tijdens het weekend er een oplossing zou zijn. Ik was ook niet alleen zei men. En verder excuses voor de storing.  Dus meer kon men niet beloven.

 

Tja, ik weet het ook niet ; Lees mijn in mails via google nu. Verzenden langs die weg gaat soms ook niet (via prox account) , dan maar met gmail adres.

sevice is een grote nul , men zwijgt langs alle kanten; Is misschien meer aan de hand??


Dit is de communicatie via twitter ,  Ik gebruik geen twitter dus wist van niks.

Dus communicatie trekt op geen orgel. Stuur een sms naar iedere klant dan weet iedereen wat ge gaat doen. Nu weten enkel diegene die twitter gebruiken, of stuur een gmail,yhoo of een mail (gee proximus mail) .

 

Voila registreer U en god zal u belonen


Mooi, ik heb ook geen twitter, dus ik weet van niks, behalve via jullie, waarvoor dank.

Een telecom bedrijf dat twitter gebruikt voor hun communicatie 🤔


@Phk Je kan via deze link alle gegevens doorgeven aan de desbetreffende dienst. 


Reageer