Ook in je spammail gekeken!
In tegenstelling van de bbox3v+, moeten sommige types van de bbox3 niet meer teruggestuurd worden.
Ik vermoed dat het deze van het type Sagemcom (bij deze types staan de gele ethernetpoorten twee per twee met kleine tussenruimte naast elkaar) zijn die nog moeten teruggestuurd worden, bij de bbox3 van type Technicolor staan deze 4 ethernet poorten alle vier aaneengesloten naast elkaar.
Maar voor de zekerheid zou het best zijn dat een PX Moderator dit voor u eens natrekt
.
Daarom als het nog niet moest gebeurd zijn, van in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens te noteren.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Emvege schreef:
Onlangs ontving ik onverwacht een Bbox3V+ ter vervanging van mijn Bbox3.
Alles geïnstalleerd en werkt perfect. Rest mij enkel de vraag wat ik met de “oude” Bbox 3 moet doen?
Er was nergens info of die moet teruggezonden worden of niet. Bedankt voor info en groetjes.
Martin schreef:
Ook in je spammail gekeken!
In tegenstelling van de bbox3v+, moeten sommige types van de bbox3 niet meer teruggestuurd worden.
Ik heb redelijk kort na mekaar (alles in 2024) een Bbox3 Technicolor vervangen door een Bbox Sagem en beide heb ik moeten terug zenden, (Sinds een 6tal weken een Internetbox)
Ja, ik weet ook niet waarom er zijn die dan toch niet moeten hun Bbox3 terugsturen, ik dacht altijd dat de reden was dat PX het alleen bij Sagemcom types wilde houden zoals de bbox3v+ wilden houden!.
In de familie waren het toevallig van het merk Technicolor, vandaar mijn vermoeden.
Mss kan een PX moderator eens wat meer toelichting geven
@Emvege
Er is geen vraag ingeleid om de bbox terug te sturen.
Hij mag naar “recupel”/recyclagepark…
mvg
Tina