heb nu 802.11d disabled gezet en wirelessmode op iee 802.11a/n/ac
maar telkens ik opnieuw ga kijken staat die terug op 802.11d disabled of is dit normaal?
Ik denk niet dat dit een rol speelt als dit opstaat.
@Mutlie , haal je dan bekabeld veel meer dan 40/9 Mbps of op welke VDSL snelheid zit je, bij mij is die 100/30 Mbps
Mijn laptop (2j oud) heeft - zoals veel nieuwere modellen - geen ethernet, enkel wifi. Ik kan alleen maar dromen van jullie snelheden en zou meer dan content zijn met 94 down en 28 up. Als ik een gamer was of films downloadde zat ik al lang bij de concurrentie
En ik zit ook op 100/30
Ik spreek niet over de geadverteerde snelheid 100/30 mar de snelheid waarop je bbox kan sychroniseren
Je ziet het verschil met mijn lijn en op wifi haal ik dicht bij de bbox 90/27Mbps op wifi 5.0 wat ongeveer overeen komt met die 86,3/27,6 uit de screenshot
uw snelheid komt ook ongeveer overeen met 37,2/9,4 uit uw screenshot maar uw bbox zal niet syncroniseren op 100/30. maar eerder op 50/10.
bij de oude bbox3 van sagemcom kon je tenminste nog met het sagemtool zien op welke snelheid je modem synchroniseerde.
bij is dit = B-Box 3 Sagem 99.999 kbps/35.000 kbps
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.