Ik heb twee aliassen op mijn hoofdmailadres aangemaakt die niet in de lijst Safe Email zijn opgenomen wegens voltallig.
Is er een instelling in Microsoft Windows Editie 11 Home versie 23H2 waarbij IMAP moeten worden ingeschakeld of is er in outlook iets dat ik over het hoofd zie?
Wachtwoord werd niet gewijzigd.
Dit bericht verschijnt nu toch een aantal weken.
Een tweede probleem is een verdachte mail met domeinnaam proximus.be.
Kan proximus dit onderzoeken?
In afachting op een spoedig antwoord hierop te mogen ontvangen.
Mvg.,
Mistyme
Beste antwoord door Martin
Ter info: De mailinstellingen kun je al eens natrekken (Stel e-mail in via Windows Mail, Outlook, Apple Mail of een andere app.)
Stuur viadit → formuliereen kopie van de e-mail (in gif, jpg, jpeg, png of txt-formaat).
Verwittig ook het → meldpunt van de federale overheid
Stuur verdachte bericht door naar verdacht@safeonweb.be. Uit al de berichten die jullie naar verdacht@safeonweb.be sturen, onderzoeken wij verdachte links. Als een minder aandachtige internetgebruiker op die link klikt, krijgt die een duidelijke waarschuwing om niet naar die pagina te surfen. Meer info over dit e-mailadres vind je hier.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Stuur viadit → formuliereen kopie van de e-mail (in gif, jpg, jpeg, png of txt-formaat).
Verwittig ook het → meldpunt van de federale overheid
Stuur verdachte bericht door naar verdacht@safeonweb.be. Uit al de berichten die jullie naar verdacht@safeonweb.be sturen, onderzoeken wij verdachte links. Als een minder aandachtige internetgebruiker op die link klikt, krijgt die een duidelijke waarschuwing om niet naar die pagina te surfen. Meer info over dit e-mailadres vind je hier.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.