Skip to main content
Vraag

Nog steeds geen installatiedatum...

  • August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Op 29/07 een Business Flex+ Go abonnement aangevraagd.

Nog steeds geen datum kunnen vastleggen voor installatie…

 

Al 5+ keer gebeld op verschillende dagen.

 

Telkens zou er een mail volgen, deze is nog steeds niet binnen.

Mailadres is correct, ook niet in spam…

 

Kan iemand aub dit in orde brengen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 7, 2025

@MC_ indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 7, 2025

@MC_ indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, dit heb ik gedaan.