Skip to main content
Vraag

nieuwe versie webmail

• January 17, 2026
  • 10 reacties
  • 157 Bekeken

Er is een nieuwe versie van de webmail geinstalleerd. Nu kan ik geen berichten meer beantwoorden of forwarden. (Alle cookies zijn reeds verwijderd.)

Ik krijg volgende foutmelding

Onderaan de webmail zie ik wel het bericht maar kan deze niet openen om te bewerken.

10 reacties

Martin
  • January 17, 2026

FYI: Blijkbaar wordt er aan gewerkt, heeft daarstraks iemand in een ander topic gemeld, nadat er contact opgenomen werd met Proximus.

je kan eventueel ook een proberen door in je browser een venster te openen incognition 

dit kan je met volgende toetscombinatie 

CTRL SHIFT N (.in sommige browsers in P ipv N die je moet gebruiken   ) 

Martin
  • January 17, 2026

Bij mij werkt het nu al terug met de nieuwe versie.

Maar niet zeker dat het bij iedereen al zal lukken, dus mogelijk dat je nog wat geduld zal moeten hebben.

PS: PX medewerkers komen maar maandag hier terug langs.

• Apprentice
  • January 17, 2026

Ik heb hetzelfde probleem als Veerle Vandenbulcke.

• Practitioner
  • January 18, 2026

Bij mij was het ook in orde, maar ik moest eerst wel de   browsercache en cookies te wissen. Gelukkig met handleiding anders zat ik nu nog te sukkelen.

Martin
  • January 18, 2026

Dit is de reden waarom ik soms voorstel om incognito te browsen en dan weet je dat je best de cookies en cache wist.

Mutlie
  • January 18, 2026

Ter info

Toen ik deze morgen mijn webmail opende, ik moet dan inloggen, kreeg ik onmiddellijk de boodschap van Proximus dat er een nieuwe versie is en er bij een blanco webpagina de cache en cookies best gewist worden.

Dit was NA de posts hier van deze voormiddag. Of die boodschap er gisteren was of een reactie van Proximus op klachten weet ik niet.

Was ik vandaag dan de enige die de boodschap te zien kreeg?

Martin
  • January 18, 2026

Ja ook vandaag was er deze boodschap er net zoals gisteren.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 19, 2026

@Veerle Vandenbulcke Is het ondertussen in orde?

Had blijkbaar enkel de cookies en cache gegevens van 1 dag gewist. (moeten opzoeken hoe het moest 😊)
Nu opnieuw gedaan maar dan alles. Nu lukt het wel.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 21, 2026

@Veerle Vandenbulcke Fijn om te lezen dat het in orde is.