Geachte,
Aanleiding voor deze vraag/dit verzoek
Ik bestelde op 31/12/2023 een nieuwe wifi 6 modem via “My Proximus”.
Bij afronding van mijn bestelling verwijderde ik in mijn winkelmandje het product “wifi booster” dat zich (gratis) automatisch toegevoegd had bij het product “wifi 6 modem”. Wij hebben immers al een wifi booster staan.
Proximus vraagt ons intussen per kerende onze oude wifi modem + wifi-booster terug te sturen tegen 24/1/24. Zoniet rekent Proximus ons de kosten van beide toestellen aan.
Type abonnement
Wij beschikken over een flex pack (1 wifi booster gratis inbegrepen normaliter).
Vraag/verzoek
Is er een mogelijkheid om met Proximus overeen te komen onze oude wifi-booster niet terug te sturen maar gewoon verder te blijven gebruiken?
Redenering:
- Voor zover ik begrijp zal ik normaliter gratis opnieuw een wifi-booster kunnen bestellen eenmaal Proximus onze oude wifi-booster ontvangen heeft.
- Feit is echter dat tv en internet niet optimaal werken zonder wifi-booster en we allicht tot ontvangst van de nieuwe wifi booster enkele dagen met slechte tv en internet opgezadeld zouden zitten.
- Het zou ook onnodig transport besparen aan beide partijen.
Bij voorbaat dank voor uw aanwijzingen/advies. Beschikbaar voor meer details waar nodig en nuttig.
Hartelijk,
David