Ik wou net de klantendienst bellen, maar mijn telefoon maakt geen contact. Eén van de vele problemen de laatste tijd.
Laatst liet ik een programma installeren. De persoon aan de lijn vond het zo lang duren (10x langer dan normaal), dat hij erop stond om mijn internetsnelheid te testen (momenteel download 18, upload 3 Mbps).
Ik moet videobellen voor mijn werk, maar tijdens bijna iedere sessie loopt het beeld vast. Niet echt aangenaam.
Bij het bezoeken van sites waan ik me soms terug in de jaren ‘90. Na een minuut wachten tot een gewone site geladen is, moet ik het bijna telkens opnieuw proberen.
Het contact met mijn thermostaat (WIFI) faalt ook bijna telkens.
Als de telefoon overgaat, lukt het mij regelmatig niet om op te nemen. Op dat moment lukt het mij ook niet om te bellen, zoals daarnet toen ik Proximus wou bellen. Plots hoor ik niets meer.
Het is geen oplossing om via WIFI te bellen, want de helft begrijp ik niet door onderbrekingen.
Het beeld op mijn tv staat heel regelmatig stil.
Ik moet zeggen dat ik het nu wel gehad heb. Volgens de persoon die ik maanden geleden aan de telefoon had, scheelde er niets aan mijn verbinding.
Is er iets wat ik kan doen?
Als dit het is wat er uit te halen valt, dan zal zou ik toch beter uitkijken naar een andere provider met WIFI die werkt.