Skip to main content
Vraag

na 2 maand nog altijd geen aansluiting

• March 13, 2026
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Op 26/01 een contract afgesloten bij proximus voor fiberinternet aansluiting. Mijn huis is fiberklaar. Maar na 4 niet nagekomen afspraken heb ik nog altijd geen internetaansluiting. We zijn ondertussen bijna 2 maand verder en vandaag ben ik weer gecontacteerd voor volgende 5e! afspraak binnen 10 dagen

Ook nu meldt persoon aan de lijn dat ze “ geen garantie” kunnen geven, want dat het afhangt van fiber die alsnog technieker moet sturen voor activatie. Maar proximus is contractueel verbonden met fiber en uiteindelijk maakt dit mijn rekening niet. Al 2 x klacht ingediend bij proxiums zelf. Niets helpt blijkbaar. Weten jullie wat helpt ? klacht indienen bij ombudsdienst/bij bevoegde minister Beenders ? contact met Win Win (dus via media ?). PS ze waren wel snel om full rekening te sturen voor dienst die nog niet aangesloten was. Ook daarvoor heb ik klacht ingediend, die gelukkig snel werd opgevolgd. Help. Consument die ten einde raad is en van kastje naar muur wordt gestuurd.

2 reacties

Mutlie
  • March 13, 2026

Tien dagen geleden heeft ​@tina.b je laten weten dat er een dossier lopend is. Heb je nog geen bericht ontvangen? 
Dit wordt anders wachten tot na het weekend.

Ja dat klopt ik heb een dossier ‘lopend’. Maar dat brengt blijkbaar geen zoden aan de dijk. Op basis van dit lopende dossier werd gisteren een 4e afspraak gemaakt, zonder succes dus. Want opnieuw is er niemand komen opdagen, omdat de fibertechnieker weer niet is komen opdagen. Het wordt tijd dat er een efficiënte oplossing komt MET RESULTAAT.