Skip to main content

Na 18 dagen hier op het forum nog geen oplossing

• August 20, 2026
  • 8 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Proximus krijgt het niet klaar. Vanaf overgang in Juli nog geen behoorlijk internet opf TV gehad.

8 reacties

Mutlie
  • August 20, 2026

@Proximusmedewerkers

Blijkbaar verder zetting van dit topic : 

@m.v 
Ik begrijp uw frustratie volkomen en hoop mee dat er oplossing voor u uit de bus komt
Maar die gaat u niet krijgen door een tweede en mogelijk nog volgend topic te openen over krak hetzelfde probleem..
Het forum wordt op die manier niet alleen onoverzichtelijk voor iedereen en  - omdat niet alle dagen dezelfde PX-medewerkers aanwezig zijn - zeker voor die PX medewerker die vandaag van dienst is, een nieuw topic aantreft en geen overzicht (meer) heeft  van uw situatie. 

Martin
  • August 20, 2026

klopt volledig, al kunnen ze dit wel zien via het profiel van de topic starter, maar dat vraagt weeral bijkomend opzoekwerk dus wat gelijk staat aan nutteloos tijdverlies.
Met als uitzondering natuurlijk als je vorig topic afgesloten werd..

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • August 20, 2026

Het zal op deze manier niet opgelost geraken vrees ik.

Martin
  • August 20, 2026

Er zal straks wel nog een PX medewerker langskomen en hopelijk kan die u meer info geven over de stand van zaken omtrent dit probleem.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 20, 2026

Het is een uitermate dubbelzinnige situatie want dit forum is eigenlijk geen helpdesk … maar aangezien de echte helpdesk enkel maar kan dozen schuiven en dus dikwijls zonder oplossing de telefoon neergooit, is dit hier dikwijls ook het laatste redmiddel …. ik ben ook schuldig!!! Maar via hier geraakt het dikwijls snel en efficient opgelost! Need I say more… ? 

Martin
  • August 20, 2026

MV,

Ik zie dat proximus medewerker DaisyS hier juist langsgekomen is, hopelijk kan hij voor u meer duidelijkheid scheppen over de situatie .

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 20, 2026

Ik zie dat proximus medewerker DaisyS hier juist langsgekomen is, hopelijk kan hij voor u meer duidelijkheid scheppen over de situatie .

@Martin Ik ben een zij 😉 maar ik ga eens kijken wat ik voor ​@m.v kan betekenen.

Martin
  • August 20, 2026

@DaisyS 

Ja, dat had ik natuurlijk wel moeten weten, aangezien Daisy het Engelse woord is voor ‘madeliefje’ 😊

@Martin Ik ben een zij 😉 maar ik ga eens kijken wat ik voor ​@m.v kan betekenen.