Skip to main content
Vraag

My e-Press werkt al maanden niet meer

  • 12 augustus 2024
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Beste

 

Ik ben al maanden bezig met het proberen oplossen van dit probleem maar telkens krijg ik de reactie dat alles goed staat.. Ik heb ook al met HLN contact gehad en die zeggen dat ze geen actief abonnement kunnen zien. My Proximus en HLN staan gelinkt maar toch kan ik geen enkel HLN+ artikel meer lezen. 

 

Iemand die dit kan oplossen? 

 

Alvast bedankt! 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 13 augustus 2024

@yentldesmet 

heb je je account voor HLN gemaakt via je MyProximus?

Zeker dat je voor HLN de juist login hebt gekoppeld?  Dit blijkt bij de meeste accounts het probleem te zijn.

Maar we gaan dit ondertussen ook doorsturen naar onze contacten om achterliggend de laten nakijken. 

Welke foutmelding krijg je? 

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 augustus 2024

Hi Tina 

Ja mijn HLN account is via MyProximus gekoppeld, het is hetzelfde e-mailadres als die op mijn MyProximus account. Ik krijg dan de pop up dat mijn HLN account en MyProximus gelinkt zijn en als ik op start hier met lezen druk krijg ik onderstaande foutmelding: 

Er ging iets fout, sorry deze pagina kan niet gevonden worden. Mogelijk bestaat deze pagina niet meer, of is ze verhuisd. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 13 augustus 2024

@yentldesmet 

ik stuur alle info naar een collega die contacten heeft met HLN hieromtrent.

We houden je op de hoogte.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 13 augustus 2024

Haha ha , bij mij juist hetzelfde , ik heb het al lang opgegeven.

Mvgr. Roske vedd.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 14 augustus 2024

@yentldesmet @roske.vdd  Onze excuses dat dit al zo lang aansleept voor jullie.

 Ik heb alles nagekeken en zie hier inderdaad geen probleem. Ik heb HLN een mail gestuurd om dit verder na te kijken en hou jullie op de hoogte. 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 16 augustus 2024

@yentldesmet HLN heeft dit voor u in orde gebracht. Uw abonnementsnummer bij hen is A1003210453. 

@roske.vdd Voor u heeft HLN enkel een proefabonnement van 1 maand teruggevonden. Dit kan betekenen dat de registratie niet correct is doorgekomen. Je kan dit best opnieuw doen vanop een vaste computer. 

https://www.proximus.be/myepress