Skip to main content
Beantwoord

modem wifi 5/6

• February 6, 2026
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Beste

Wij zijn nieuwe klant bij Proximus sinds 20/12/25 en hebben een wifi modem 5 ontvangen.

Ik lees echter dat nieuwe klanten gratis doorgaans een wifi modem 6 ontvangen wat dus duidelijker een betere modem is.

Kan u mij hiermee verder helpen en een modem 6 opsturen? 

Qua service kan dit tellen, ik zie dat ik bij andere providers wel recht heb tevens op wifi 6 modem, wat me natuurlijk doet twijfelen om over te stappen.

Hopelijk kan u me hiermee helpen,

Alvast bedankt,

Tom Schouteden

Beste antwoord door Martin

FYI: het is altijd veiliger van privé gegevens in je →  ForumProfiel te zetten, in de voorziene tekstvelden gemarkeerd met (Privé), i.p.v. op een openbaar forum.

4 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 6, 2026

Kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we nakijken welke toestellen in uw abonnement staan.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 6, 2026

***68

Bedankt

Martin
  • Antwoord
  • February 6, 2026

FYI: het is altijd veiliger van privé gegevens in je →  ForumProfiel te zetten, in de voorziene tekstvelden gemarkeerd met (Privé), i.p.v. op een openbaar forum.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 6, 2026

Kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we nakijken welke toestellen in uw abonnement staan.

Als het goed is, staat dit er. Kan je het terug vinden?

Martin
  • February 6, 2026

Ter info: 

YorickP en andere Proximus medewerkers komen hier nu maar pas maandag aanstaande terug langs op het forum.

Als het goed is, staat dit er. Kan je het terug vinden?