Skip to main content
Vraag

modem vervangen

  • November 19, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Na een stroomstoring werkt de modem niet meer zoals het hoort. Van mijn internet box brand enkel het eerste lampje rood. Rest doet niets. Ik heb het al tegengekomen en op het forum staan ook gelijke klachten. De persoon aan de 0800 lijn wil me een nieuwe adapter sturen maar wilde niet verstaan dat de modem wel nog stroom krijgt dus probleem ligt daar niet. Ik vroeg de modem te wisselen maar wilde niet. Proximus heeft mijn telefoonnummer,  de service die ik kreeg via de telefoon is echt barslecht. Wifi boosters hebben trouwens nooit gewerkt op deze modem… zou ook gekend zijn volgens de technieker maar toch blijf ik met dit probleem zitten. Ben het eerlijk gezegd een beetje beu… fiber aan 0mbps is ook 0 

2 reacties

Martin
  • November 19, 2025

@Maenhoutkr Tip: vul dan best zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: ik weet niet of zij u ook al een de internetbox hebben laten →  resetten


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 20, 2025

@Maenhoutkr Je modem is omgeruild en zou normaal gezien morgen geleverd worden.