Beantwoord

Mobile Internet laptop/tablet

  • 14 June 2017
  • 6 reacties
  • 578 Bekeken

Ik heb in mijn abonnement bundel een gratis Mobile Internet laptop/tablet van 2G/ maand.
op mijn Myproximus product staat er "Uw Mobile Internet voordeel in België.
Nu ga ik op vakantie in Frankrijk, daar de roaming kosten afgeschaft zijn kan ik deze Mobile Internet laptop/tablet gebruiken in FR zonder meer kost?
Bedankt
Alain
icon

Beste antwoord door NickyL 14 June 2017, 17:23

Bekijk origineel

6 reacties

Hier vind je op de proximus roaming site alle uitleg en tarieven, klik op deze link
Nu gaat alles van je binnenlandse bundel af, zelf al zit je op een ( niet PXM) Frans netwerk
Reputatie 5
Badge +3
De gebruikte MB’s gaan inderdaad van je binnenlandse bundels af ook voor het gratis mobile internet. Groetjes, Nicky
De gebruikte MB’s gaan inderdaad van je binnenlandse bundels af ook voor het gratis mobile internet. Groetjes, Nicky
Beste, bedankt voor de info.
Maar blijkbaar had ik geen verbinding in FR, moet de roaming activeren?
Moet er iets ingesteld worden?
Alain
Reputatie 6
Badge +2
De gebruikte MB’s gaan inderdaad van je binnenlandse bundels af ook voor het gratis mobile internet. Groetjes, Nicky
Beste, bedankt voor de info.
Maar blijkbaar had ik geen verbinding in FR, moet de roaming activeren?
Moet er iets ingesteld worden?
Alain


Dat zal nog niet zijn dat je die roaming moet inschakelen anders kan je immers geen verbinding maken met een buitenlands netwerk.
Reputatie 6
Badge +3
Het kan zijn dat de roaming voor data (mobiel internet) uit staat op je smartphone, zie instellingen van je smartphone
Kan ook uitstaan op MyProximus
of geblokkeerd door proximus en als je deze niet zelf kan deblokkeren via Myproximus (zie screenschot hieronder) best vragen of ze dit willen deblokkeren, kan je langs een een privébericht aan Het Proximus Team vragen, via deze onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Http://Poximus.be/myproximus
> Mijn Prod > uw-GSM-nr. > configureren > opties > instellingen

Reageer