Beantwoord

mobiele data

  • 24 April 2021
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost 

icon

Beste antwoord door jonathandr 26 April 2021, 15:41

Bekijk origineel

9 reacties

maandag pas komen de prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen natrekken of er eventueel een  blokkering aan staat voor 4G. 

Bellen naar 0800 22 800 tijdens het weekend kun je ook.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost 

hi, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kan ik je verbinding nakijken

Hier is mijn klantnennummer: 620******

FYI: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt)

Ik heb het op mijn profiel geplaats, u kan hey daar nakijken

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het op mijn profiel geplaats, u kan hey daar nakijken

ik zie dat je op je klantennr verschillende gsmnrs actief hebt
ervan uitgaande dat het over het nr in je profile gaat, zie ik dat er op dit nr een blokkering actief is voor internet
mag deze eraf ?

Ja dat mag eraf gaan

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Ramilo Ik heb de blokkering eraf gehaald. Dit zal binnen enkele uren effectief zijn. Groetjes, Antonella

Oké dank u om mij te helpen

Reageer