Beantwoord

mijn mails komen niet meer door

  • 21 January 2022
  • 72 reacties
  • 5494 Bekeken


Toon eerste bericht

72 reacties

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.  Zou het kunnen te maken hebben met een update van de I-phone?  Alleszins een heel vervelend probleem!

Nee heb net een medewerker van proximus gesproken en het ligt aan een algemene storing van proximus webmail. Het is helaas wachten tot dit opgelost is 

 

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.  Zou het kunnen te maken hebben met een update van de I-phone?  Alleszins een heel vervelend probleem!

hier sinds vandaag hetzelfde probleem !! Is hier meer geweten wat hier gedaan moet worden ? 

Dit is enorm lastig daar ik toch wel wat belangrijke mails verwacht 

idemdito

Ik kan me ook bij het rijtje aansluiten met hetzelfde probleem.  

@Martin : Het is ondertussen maandag avond, ik hoop dat er snel een oplossing gevonden is , gecommuniceerd en uitgevoerd.

Reputatie 1

Ik prijs mij gelukkig is pas vandaag opgetreden.

Mijn problemen in verband met inkomende mails zonder verzender noch inhoud zijn opgelost. Ik heb mijn privé mailaccount daarna gewist en weer geactiveerd.

De prullenbak ledigt nu ook.

Fingers crossed dat het goed blijft want één week met heel veel problemen geweest.

Bedankt aan het team voor de interventie.

 

ps zie ook advies Martin hierboven

 

hier hetzelfde probleem , graag zo spoedig mogelijk een oplossing

Beste

 

Ik ontvang geen mails meer via proximus op geen enkel toestel. 

  • Het enige wat ik zie verschijnen is een mail zonder onderwerp en zonder afzender.
  • Af en toe verschijnt er dat er nieuwe mails zijn, maar als ik dan effectief kijk, zijn er geen.
  • Soms verschijnt er ook dat er bv. 79 berichten gedownload zullen worden en uiteindelijk komt er niks te voorschijn.
  • Een aantal mails (steeds dezelfde) die reeds lang gedownlood en gelezen zijn, verschijnen dan steeds opnieuw als niet gelezen.

Graag kreeg ik een oplossing vvoor dit probleem. Wie weet hoeveel belangrijke mails heb ik reeds gemist.

Vriendelijke groeten

Tania

 

Met een reactie ben je eigenlijk niet veel, in die zin dat ik bedoel dat een reactie alleen maar echt zinvol is als er ook een oplossing kan gegeven worden en meestal is de reactie dat er een ticket zal opgemaakt worden voor verder onderzoek maar dan moet er ook een oplossing klaar liggen en die kan soms aangeboden worden maar hoogst waarschijnlijk nog zeker niet voor alle fouten die er optreden, ik werk ook met een alternatief mailadres voorlopig of mss zelfs definitief; alleen moet ik dan nog iedereen op de hoogte brengen en dat is ook niet in één twee drie gebeurd….

Webmail

Geen normale webmail wel instroom  op hetzelfde uur van berichten met

-  afzender: (geen onderwerp)

-  inhoud: no message preview

Dit sinds gisterenavond. 

Op privé mail zie ik wel een afzender met tijdstip van verzenden maar geen inhoud. 

Prullenbak wist ook niet. 

Nieuw wachtwoord gezet maar niet opgelost daarmee. 

Graag reactie

Mvg

Nicole

 

Ik heb dit nu ook al een aantal keren gemeld, maar ik krijg geen reactie van proximus medewerkers.
Ik heb geen lege mails meer, maar mijn e-mails komen met twee dagen vertraging binnen  en ze worden inderdaad telkens op ongelezen gezet. (outlook)    In de webmail zelf blijven ze wel op gelezen staan, maar ook een vertraging van 2 dagen.    Dit is nu toch al 10 dagen het geval.     Ik hoop dus toch op zijn minst eens een reactie te krijgen   Ik ben verplicht om voor sommige zaken een alternatieve e-mailadres op te geven, om zeker te zijn dat ik snel  mijn mail kan lezen.   Dit is erg frustrerend

 

TUI: zoals de proximus medewerkers hier al in verscheidene berichten gemeld hebben wordt door hun leverancier aan een oplossing gewerkt. Maandag komen de proximus forummedewerkers terug langs, hopelijk met goed nieuws.

Vreselik, sinds gisteren een lawine van mails met “geen afzender-geen onderwerp” op mijn skynet-adres en oude mails worden weer als ongelezen gemarkeerd … Op mijn iPhone worden ze zelfs niet meer gedownload. Ik lees nu dat ik niet de enige ben met het probleem. Wordt daar iets aan gedaan????

Hier ook zelfde probleem sinds een half uur, alle mails van de voorbije maand verdwenen en elke minuut een mail met als titel “geen afzender”, graag een oplossing

Hallo, ik zet met zelfde probleem. Dacht eerst dat mailbox gehackt was en dus alles verwijderd 🙀.

alles opnieuw geïnstalleerd en probleem kwam terug, ben nu blij te zien dat ik niet enige ben. 
heeft er al iemand een oplossing?
 

dank u

ik hoop het en maandag hopelijk ook het uiteindelijk goede nieuws dat ze de problemen opgelost gekregen hebben.

wat wel nog niet ok is, is dat alle reeds gelezen mails telkens opnieuw als niet gelezen gemerkt worden,  in gelijk wel platform (app, ipad, outlook, thunderbird, behalve webmail) maar dat is misschien een laatste stuiptrekking van het probleem….

Guido

eerder onverwacht op deze weekenddag en dit uur, maar uiteraard méga welkom, lijkt het probleem met mijn mailbox van de baan te zijn! grote oef! bedankt aan wie z’n voet van de kabel naar de mailserver haalde :-) bedankt ook voor jouw reactie Martin!
Mireille, ik wens je toe dat het euvel rap opgelost is voor jou…

Guido

Beste

 

Sinds 2 dagen krijg ik in mijn mailbox op mijn Apple-toestellen via de Proximus server de melding dat  er nog mails moeten gelezen worden, terwijl dit niet het geval is.

Sinds vandaag krijg ik ook constant mails zonder afzender, zonder onderwerp en zonder inhoud.

 

Kan u deze problemen oplossen?

Ik heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem.

Ik krijg bij al mijn emails de melding geen afzender, geen onderwerp.

Ik heb mijn email adres al verwijderd en terug ingesteld , maar dat helpt niet.

Ik zou ook graag zo vlug mogelijk een oplossing krijgen.

FYI: De proximus forummedewerkers kunnen maandag als ze hier terug langskomen een IT ticket opmaken i.v.m. je problemen en doorsturen naar de bevoegde dienst.

Reageer