Beantwoord

mijn mails komen niet meer door

  • 21 January 2022
  • 72 reacties
  • 5445 Bekeken

hallo, Sedert +-10 dagen komen mijn mails niet meer door.

  • op webmail zie ik bij inbox staat hoeveel er nog moeten komen maar ze komen niet door
  • in de proximus app op Android idem ; ik zie de teller staan maar de mails niet
  • op iPad zie ik dan weer wel een aantal, niet alle, mails maar 90% er van staan er met ‘geen afzender’, geen onderwerp’, ‘dit bericht heeft geen inhoud’
  • in Outlook op pc staan ze helemaal niet
  • in Thunderbird op pc staan ze dan weer wel, maar net als op iPad staan ze daar leeg (geen afzender-onderwerp-inhoud)

duidelijk een probleem aan de kant van Proximus, niet aan mijn kant. Reeds 10d zo dus, 15/01 gemeld en omzeggens dagelijks bel of chat ik met support, krijg daar bevestiging dat er een probleem is, maar nog steeds geen oplossing. Ook beloftes van teruggebeld te worden worden niet gehouden.

Ben meer dan 40 jaar trouwe en goede klant en dus is dit wel een pijnlijke situatie.

Zoveel berichten, documenten (financieel, medisch, ...) worden enkel nog digitaal bezorgd, dus toch wel een prangend probleem.

‘k blijf pro Proximus maar het probleem mag nu wel eens opgelost geraken.

groet, Guido - Brugge

icon

Beste antwoord door Martin 27 January 2022, 18:44

Bekijk origineel

72 reacties

FYI: De proximus forummedewerkers kunnen maandag als ze hier terug langskomen een IT ticket opmaken i.v.m. je problemen en doorsturen naar de bevoegde dienst.

Ik heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem.

Ik krijg bij al mijn emails de melding geen afzender, geen onderwerp.

Ik heb mijn email adres al verwijderd en terug ingesteld , maar dat helpt niet.

Ik zou ook graag zo vlug mogelijk een oplossing krijgen.

Beste

 

Sinds 2 dagen krijg ik in mijn mailbox op mijn Apple-toestellen via de Proximus server de melding dat  er nog mails moeten gelezen worden, terwijl dit niet het geval is.

Sinds vandaag krijg ik ook constant mails zonder afzender, zonder onderwerp en zonder inhoud.

 

Kan u deze problemen oplossen?

eerder onverwacht op deze weekenddag en dit uur, maar uiteraard méga welkom, lijkt het probleem met mijn mailbox van de baan te zijn! grote oef! bedankt aan wie z’n voet van de kabel naar de mailserver haalde :-) bedankt ook voor jouw reactie Martin!
Mireille, ik wens je toe dat het euvel rap opgelost is voor jou…

Guido

wat wel nog niet ok is, is dat alle reeds gelezen mails telkens opnieuw als niet gelezen gemerkt worden,  in gelijk wel platform (app, ipad, outlook, thunderbird, behalve webmail) maar dat is misschien een laatste stuiptrekking van het probleem….

Guido

ik hoop het en maandag hopelijk ook het uiteindelijk goede nieuws dat ze de problemen opgelost gekregen hebben.

Hallo, ik zet met zelfde probleem. Dacht eerst dat mailbox gehackt was en dus alles verwijderd 🙀.

alles opnieuw geïnstalleerd en probleem kwam terug, ben nu blij te zien dat ik niet enige ben. 
heeft er al iemand een oplossing?
 

dank u

Hier ook zelfde probleem sinds een half uur, alle mails van de voorbije maand verdwenen en elke minuut een mail met als titel “geen afzender”, graag een oplossing

Vreselik, sinds gisteren een lawine van mails met “geen afzender-geen onderwerp” op mijn skynet-adres en oude mails worden weer als ongelezen gemarkeerd … Op mijn iPhone worden ze zelfs niet meer gedownload. Ik lees nu dat ik niet de enige ben met het probleem. Wordt daar iets aan gedaan????

TUI: zoals de proximus medewerkers hier al in verscheidene berichten gemeld hebben wordt door hun leverancier aan een oplossing gewerkt. Maandag komen de proximus forummedewerkers terug langs, hopelijk met goed nieuws.

Ik heb dit nu ook al een aantal keren gemeld, maar ik krijg geen reactie van proximus medewerkers.
Ik heb geen lege mails meer, maar mijn e-mails komen met twee dagen vertraging binnen  en ze worden inderdaad telkens op ongelezen gezet. (outlook)    In de webmail zelf blijven ze wel op gelezen staan, maar ook een vertraging van 2 dagen.    Dit is nu toch al 10 dagen het geval.     Ik hoop dus toch op zijn minst eens een reactie te krijgen   Ik ben verplicht om voor sommige zaken een alternatieve e-mailadres op te geven, om zeker te zijn dat ik snel  mijn mail kan lezen.   Dit is erg frustrerend

 

Webmail

Geen normale webmail wel instroom  op hetzelfde uur van berichten met

-  afzender: (geen onderwerp)

-  inhoud: no message preview

Dit sinds gisterenavond. 

Op privé mail zie ik wel een afzender met tijdstip van verzenden maar geen inhoud. 

Prullenbak wist ook niet. 

Nieuw wachtwoord gezet maar niet opgelost daarmee. 

Graag reactie

Mvg

Nicole

 

Met een reactie ben je eigenlijk niet veel, in die zin dat ik bedoel dat een reactie alleen maar echt zinvol is als er ook een oplossing kan gegeven worden en meestal is de reactie dat er een ticket zal opgemaakt worden voor verder onderzoek maar dan moet er ook een oplossing klaar liggen en die kan soms aangeboden worden maar hoogst waarschijnlijk nog zeker niet voor alle fouten die er optreden, ik werk ook met een alternatief mailadres voorlopig of mss zelfs definitief; alleen moet ik dan nog iedereen op de hoogte brengen en dat is ook niet in één twee drie gebeurd….

Beste

 

Ik ontvang geen mails meer via proximus op geen enkel toestel. 

  • Het enige wat ik zie verschijnen is een mail zonder onderwerp en zonder afzender.
  • Af en toe verschijnt er dat er nieuwe mails zijn, maar als ik dan effectief kijk, zijn er geen.
  • Soms verschijnt er ook dat er bv. 79 berichten gedownload zullen worden en uiteindelijk komt er niks te voorschijn.
  • Een aantal mails (steeds dezelfde) die reeds lang gedownlood en gelezen zijn, verschijnen dan steeds opnieuw als niet gelezen.

Graag kreeg ik een oplossing vvoor dit probleem. Wie weet hoeveel belangrijke mails heb ik reeds gemist.

Vriendelijke groeten

Tania

 

hier hetzelfde probleem , graag zo spoedig mogelijk een oplossing

Mijn problemen in verband met inkomende mails zonder verzender noch inhoud zijn opgelost. Ik heb mijn privé mailaccount daarna gewist en weer geactiveerd.

De prullenbak ledigt nu ook.

Fingers crossed dat het goed blijft want één week met heel veel problemen geweest.

Bedankt aan het team voor de interventie.

 

ps zie ook advies Martin hierboven

 

Reputatie 1

Ik prijs mij gelukkig is pas vandaag opgetreden.

Ik kan me ook bij het rijtje aansluiten met hetzelfde probleem.  

@Martin : Het is ondertussen maandag avond, ik hoop dat er snel een oplossing gevonden is , gecommuniceerd en uitgevoerd.

idemdito

hier sinds vandaag hetzelfde probleem !! Is hier meer geweten wat hier gedaan moet worden ? 

Dit is enorm lastig daar ik toch wel wat belangrijke mails verwacht 

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.  Zou het kunnen te maken hebben met een update van de I-phone?  Alleszins een heel vervelend probleem!

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.  Zou het kunnen te maken hebben met een update van de I-phone?  Alleszins een heel vervelend probleem!

Nee heb net een medewerker van proximus gesproken en het ligt aan een algemene storing van proximus webmail. Het is helaas wachten tot dit opgelost is 

 

Reputatie 7
Badge +5

@andre en marleen @guido decoster @Karlien1970 @Denis Clynmans @Gilbert_050 @RCKEN @Mouton @Mireille Gérard @Elke Rog @Nicole M @Agnest @Lucrèce Wittevrongel 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

@DaisyS ik heb de mailbox op zowel mijn iPhone als mac staan.  als ik deze open (eender op welk toestel), komen nieuwe berichten binnen als leeg bericht, geen afzender datum 1 jan 1970.  na een tijd verdwijnen deze berichten opnieuw.  Dit gebeurt ook op de internet mailbox.  Ook eerdere berichten die ik ontvangen hadden, verdwijnen.  Zolang de mailbox openstaat doet zich dit fenomeen voor, soms zie ik een mail, een tijd later is die mail weer een lege mail…

Vandaag zie ik dat de berichten geen afzender, leeg bericht maar wel met een correcte tijdsaanduiding verschijnen. 

Tussen 24 dec en nu heb ik 4 mails op dit moment staan...

 

Reputatie 7
Badge +5

@RCKEN Kan je aan je forumprofiel toevoegen sinds wanneer en op welk email adres dit zich voor doet?

Reageer