Beantwoord

mijn mails komen niet meer door

  • 21 January 2022
  • 72 reacties
  • 5493 Bekeken


Toon eerste bericht

72 reacties

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Erg verwarde INBOX. Soms mails zonder inhoud. Soms nog OUDE MAILS van in december 2021, deze kan ik NIET DELETEN !! Verschijnen steeds terug in mijn INBOX. Door haastig te proberen om deze nogmaals te verwijderen, zeker enkele mails (3?) van vandaag ook gedelete, en prullenmand geledigd, maar deze komen niet terug in mijn INBOX !!

Graag een oplossing aub. Zit ook met Webshop bestellingen die nu moeilijk op te volgen zijn. Ik heb het Webformulier ingevuld. Graag zo snel mogelijk enige info of vooruitzicht wanneer er een oplossing voorzien wordt.

Mvg.

Reputatie 1

Op PC (thunderbird) zijn de lege e-mails gedateerd op vandaag met uur van verzenden, op smartphone via Gmail zijn ze gedateerd op 1/1/1970 ?? Vannacht een hondertal van deze lege mails.

Straf dat de “leverancier” hier geen oplossing kan vinden op korte termijn gezien de frequentie waarmee dit fenomeen zich voordoet.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Gilbert_050 Kan je ons meegeven over welk email adres het exact gaat en sinds wanneer je dit voor hebt? Dan kunnen wij een ticket aanmaken voor de engineers.

De problemen blijven maar aanslepen.

De webmail van Proximus is niet stabiel  met adres   webmail.ux.proximus   enz

Recente mails komen even binnen en verdwijnen terug na een minuut ;.Hierdoor verdwijnen ze na synchronisatie ook op de PC en de smartphone . Ook hier ontelbare lege mails op de smartphone  met datum 01.01.1970 ! 

De historiek op de webmail proximus is ok tot 13 jan en die blijft (gelukkig maar ).

Eigenaardig dat de prullenbak wel up to date is .

Afgelopen zaterdag werd reeds een ticket aangemaakt . Geen verder nieuws sindsdien .

Dringend tijd dat de oplossing er komt ! 

Reputatie 7
Badge +5

@Gilbert_050 Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze collega’s.

Reputatie 1

@DaisyS   kreeg een bericht in mailbox dat je had gereageerd op mijn vorig antwoord.  Ik wou de e-mail openen en kreeg volgend bericht op scherm

 

Hier ook van dat om zot te worden, PROXIMUS DOE ER WAT AAN   

Ik heb sinds dinsdag 8 februari problemen met mijn mails. Via Thunderbird krijg ik (op 2 PC’s) de boodschap “The RETR command did not succeed. Error retrieving a message. Mail server pop.skynet.be responded: no such message”. Tegelijkertijd probeert hij 61 messages te downloaden !!

Via webmail zie ik een heel aantal oude mails (van 5/12/21 tot 4/01/22) die niet te lezen zijn, niet te verwijderen zijn, niet te verplaatsen zijn, … Telkens krijg je de boodschap “Fout : Wacht tot de e-mail(s) volledig zijn geladen.” wat nooit gebeurd, zelfs al wacht je 5 uur !!!

Op dinsdag voormiddag 8/02/22 heb ik het webformulier ingevuld. We zijn nu zaterdag 12/02/22 en heb van Proximus nog niets gehoord en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost ! Wanneer mag ik een oplossing van het probleem verwachten ???????

Badge

@tommy77

ik heb het doorgegeven aan de ITs, het wordt zo snel mogelijk voor je in orde gebracht.

 

 

Geert

Bedankt, ik heb vanmiddag ook contact opgenomen. De eerste lijn helpdesk heeft een ticket aangemaakt voor de tweede lijn. Die gaan mij vandaag voor half zes opbellen. Ik ben benieuwd: ze hebben nog 7 minuten om hun belofte na te komen…

FYI: Maandag als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit altijd nog eens doorgeven aan de juiste dienst 

Ik vraag mij dan af waarom Proximus iedereen aanraadt het webformulier in te vullen als je toch nog contact met hen moet opnemen zodat het probleem kan doorgegeven worden aan “de juiste dienst” … Ik had beter dinsdag al telefonisch of via het forum contact met hen opgenomen. Maar dat wordt nergens aanbevolen door Proximus en dus duurt het nog langer alvorens er een oplossing komt (in de hoop dat die er nu snel komt natuurlijk) ...

ALS er al iets geprobeerd is sinds dinsdag om mijn probleem op te lossen, vind ik het niet meer dan normaal en beleefd tegenover een klant om deze in te lichten dat er acties ondernomen werden zodanig dat deze kan controleren of het probleem opgelost is. Nu zit ik gewoon al sinds dinsdagvoormiddag te wachten op nieuws van Proximus en merk ik dat er niets verandert in de toestand met mijn mailbox. Had ik mij vandaag niet aangemeld op dit forum, hoe lang had ik dan nog moeten wachten ? Daarenboven kon ik mijn probleem niet eens specifiëren op het webformulier. Bij de rubriek “Wat is uw belangrijkste probleem ?”, moest ik “Andere” aanduiden omdat het mijne niet in de lijst stond. Een mogelijkheid om het dan maar in een commentaar-veld verder te kunnen omschrijven, bestaat niet.

Ik vraag mij af wanneer Proximus eindelijk eens klantvriendelijker wordt. Ikzelf werk op een ICT-afdeling en zou serieus op mijn vingers getikt worden, moest ik op deze manier met onze klanten omgaan. Communicatie zou nu éénmaal hoog in het vaandel moeten staan op een Informatie- en Communicatie Technolgie dienst. En dan zeker in een leverancier van digitale diensten en communicatieoplossingen...

Badge

Nee dus, geen telefoon gekregen… 

Ik heb hetzelfde probleem, ik ontvang sinds een paar dagen geen mail

FYI: 

laatste updateBelangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

                          WebFormulier die je kunt invullen

Proximus ,wanneer gaan jullie mailprobleem opgelost zijn ????? Is nu al dagen dat ik enkel de datum aankrijg zonder het onderwerp en de afzender !!!

Ik heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem.

Ik krijg bij al mijn emails de melding geen afzender, geen onderwerp.

Ik heb mijn email adres al verwijderd en terug ingesteld , maar dat helpt niet.

Ik zou ook graag zo vlug mogelijk een oplossing krijgen.

Beste

 

Sinds 2 dagen krijg ik in mijn mailbox op mijn Apple-toestellen via de Proximus server de melding dat  er nog mails moeten gelezen worden, terwijl dit niet het geval is.

Sinds vandaag krijg ik ook constant mails zonder afzender, zonder onderwerp en zonder inhoud.

 

Kan u deze problemen oplossen?

eerder onverwacht op deze weekenddag en dit uur, maar uiteraard méga welkom, lijkt het probleem met mijn mailbox van de baan te zijn! grote oef! bedankt aan wie z’n voet van de kabel naar de mailserver haalde :-) bedankt ook voor jouw reactie Martin!
Mireille, ik wens je toe dat het euvel rap opgelost is voor jou…

Guido

Inderdaad, dat krijg ik soms ook te zien van dat migreren, als je al geluk hebt dat hij zover geraakt, al maanden aan een stuk. Maar een oplossing vinden is blijkbaar geen prioriteit.

wat wel nog niet ok is, is dat alle reeds gelezen mails telkens opnieuw als niet gelezen gemerkt worden,  in gelijk wel platform (app, ipad, outlook, thunderbird, behalve webmail) maar dat is misschien een laatste stuiptrekking van het probleem….

Guido

ik hoop het en maandag hopelijk ook het uiteindelijk goede nieuws dat ze de problemen opgelost gekregen hebben.

Hallo, ik zet met zelfde probleem. Dacht eerst dat mailbox gehackt was en dus alles verwijderd 🙀.

alles opnieuw geïnstalleerd en probleem kwam terug, ben nu blij te zien dat ik niet enige ben. 
heeft er al iemand een oplossing?
 

dank u

Bij deze krijg ik ook geen mails meer binnen en de oude niet meer open wat is het probleem

Ik heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem.

Ik krijg bij al mijn emails  geen afzender, geen onderwerp.

Ik heb mijn email adres en wachtwoord al verwijderd en terug ingesteld , maar dat helpt niet.

Ik zou ook graag zo snel  mogelijk een oplossing krijgen.

Reageer