hallo, Sedert +-10 dagen komen mijn mails niet meer door.
- op webmail zie ik bij inbox staat hoeveel er nog moeten komen maar ze komen niet door
- in de proximus app op Android idem ; ik zie de teller staan maar de mails niet
- op iPad zie ik dan weer wel een aantal, niet alle, mails maar 90% er van staan er met ‘geen afzender’, geen onderwerp’, ‘dit bericht heeft geen inhoud’
- in Outlook op pc staan ze helemaal niet
- in Thunderbird op pc staan ze dan weer wel, maar net als op iPad staan ze daar leeg (geen afzender-onderwerp-inhoud)
duidelijk een probleem aan de kant van Proximus, niet aan mijn kant. Reeds 10d zo dus, 15/01 gemeld en omzeggens dagelijks bel of chat ik met support, krijg daar bevestiging dat er een probleem is, maar nog steeds geen oplossing. Ook beloftes van teruggebeld te worden worden niet gehouden.
Ben meer dan 40 jaar trouwe en goede klant en dus is dit wel een pijnlijke situatie.
Zoveel berichten, documenten (financieel, medisch, ...) worden enkel nog digitaal bezorgd, dus toch wel een prangend probleem.
‘k blijf pro Proximus maar het probleem mag nu wel eens opgelost geraken.
groet, Guido - Brugge