Skip to main content
Vraag

Mijn e-mailadressen van Belgacom en Proximus werken niet meer sinds begin juni

  • July 29, 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb sinds lange tijd 2 e-mailadressen in gebruik: eentje van Belgacom en eentje van Proximus. Deze werkten nog perfect tot begin juni. Nu komen de e-mails niet meer aan.

Ik ben klant bij Proximus maar niet via deze adressen. Ik ben geregistreerd via mijn Gmail-account bij Proximus.

Toch zou ik graag nog minstens 1 e-mailadres behouden via Proximus. Kan dit opnieuw geactiveerd worden?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • July 29, 2025

E-mailadressen staan meestal gekoppeld aan het abonnement van het Internet. Als daar iets aan gewijzigd is of deze afgesloten worden wegens andere abonnementen, kan het zijn dat de gekoppelde mailbox een tijdje hierna sluit.

 

Kan u eventueel uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens nakijken. Eventueel de 2 e-mailadressen die u in gebruik had ook toevoegen aan het Ticket veld.