Mijn gezin bestaat uit 6 personen waarbij iedereen wel een eigen smartphone/iphone/laptop/tablet/ipod... heeft. Zoals je merkt zijn er gemakkelijk 15 apparaten en meer dat op het internet kunnen. Thuis is dat geen enkel probleem.
Wij hebben een Proximus-Packet bestaande uit TV, Telefoon, Internet.
Iedereen heeft een gsm van het werk en zonder data of heel erg beperkt. De kinderen hebben een herlaadkaart.
Nu komt het probleem
5 toestellen zijn geregistreerd om TV te kunnen zien en Thuis lukt dat prima.
Maar....
Het probleem stelt zich als de kinderen en/of mezelf op stap zijn.
Normaal zouden we allemaal moeten kunnen verbinden op het FON netwerk maar dat is een probleem. Het lukt niet met 5 tegelijk. Het liefste zouden we zelfs 10 toestellen kunnen verbinden. De Laptop en de smartphone. (Al de rest niet. men moet keuzes maken)
Maar het grootste probleem stelt zich dat we niet met 6 op het FON netwerk geraken.
Ik heb geen idee hoe we anders met proximus WIFI kunnen connecteren als we niet thuis zijn.
Ik kan toch moeilijk 6 internetabonnementen nemen op 1 adres hé en dit gewoon om meerdere fon-accounts te hebben om zoals in de reclame geopperd wordt om overal eender wanneer TV te kunnen zien.
Iemand een idee hoeveel mensen tegelijk met 1 account op het FON netwerk kunnen? Er is maar 1 account per adres ook al zijn er meerdere inwoners op dat adres.
Wat en hoe dit op te lossen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.