Ik stel vast dat een willekeurig deel van de mails die ik verstuur via relay.skynet.be niet meer ter bestemming komen. Ik zie in mijn maillogs dat de mails het huis uitgaan en door skynet aanvaard worden. Daarna verdwijnt een deel ervan in het nirvana.
Wie kan ik hiervoor contacteren? Ik kan adhv mijn maillogs precieze tijdstippen, mailreferenties e.d. voorleggen van de mails die ik via skynet verstuur. Een precieze tracing moet dan mogelijk zijn.
Dit fenomeen is sinds een drietal weken aan de gang. Ik verstuur hooguit 1 mail per dag. Men kan mij dus moeilijk betichten van een spammer te zijn.
dank,
fb524747 apenstaart skynet punt be
Beantwoord
Mails via relay.skynet.be komen niet ter bestemming
Beste antwoord door Martin
en als je dit gebruikt
Server voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
Bekijk origineelServer voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.