Skip to main content
Vraag

Mails van nintendo komen niet aan.

• June 12, 2025
  • 25 reacties
  • 196 Bekeken

Beste,

De mails van no-reply@accounts.nintendo.com komen niet aan op mijn proximus adres. Dit al sinds 2022.

Dit heb ik nodig om mijn account te verifieren.

Is er iemand dat me hierbij kan helpen? Support van Proximus bellen haalde niets uit, ze verwezen mij naar dit forum. De hoop zinkt me helaas wel in de schoenen. Er zitten nog al wat games op het account.

Met vriendelijke groeten

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

25 reacties

Martin
  • June 12, 2025

@Zanitax Tip: Het is geen goed idee om je mail adres of andere privé gegevens op het openbaar forum te posten, om misbruik te voorkomen, aangezien iedereen deze kan lezen, maar noteer ze in in je → ForumProfiel en vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bv in dit geval o.a. het mailadres dat je hier openbaar gepost hebt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

NB: als je zelf je mailadres niet meer kunt verwijderen, dan zal het via een PX moderator moeten geburen.

Met welke mail applicatie lees je uw mails, kan van belang zijn om te weten ivm je probleem.

TBI: - Komen ze in de spam ook niet terecht

- Ga naar https://accounts.nintendo.com

Kijk bij “Accountinstellingen” → “E-mailvoorkeuren” of er iets gewijzigd is.

Probeer eventueel je e-mailadres opnieuw te bevestigen of wijzig het tijdelijk naar een ander adres, en daarna terug.

• Auteur
  • Rising star
  • June 12, 2025

@Zanitax Tip: Het is geen goed idee om je mail adres of andere privé gegevens op het openbaar forum te posten, om misbruik te voorkomen, aangezien iedereen deze kan lezen, maar noteer ze in in je → ForumProfiel en vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bv in dit geval o.a. het mailadres dat je hier openbaar gepost hebt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

NB: als je zelf je mailadres niet meer kunt verwijderen, dan zal het via een PX moderator moeten geburen.

Met welke mail applicatie lees je uw mails, kan van belang zijn om te weten ivm je probleem.

TBI: - Komen ze in de spam ook niet terecht

- Ga naar https://accounts.nintendo.com

Kijk bij “Accountinstellingen” → “E-mailvoorkeuren” of er iets gewijzigd is.

Probeer eventueel je e-mailadres opnieuw te bevestigen of wijzig het tijdelijk naar een ander adres, en daarna terug.

Dag Martin, bedankt voor de tip, bijgewerkt, ze komen inderdaad ook niet in de spam toe. Ook een forward instellen helpt niet (in o365 forward die de mail voordat die in de mailbox toekomt, dus ik dacht misschien dat dat ging helpen) . Ik geraak niet in de Nintendo account zonder deze code, dus kan ook niets wijzigen aan die kant. Ze komen niet toe zowel op de webmail niet , als op mijn lokaal geconfigureerde outlook client.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 12, 2025

@Zanitax 

via de webmail een foreward instellen naar een gmail of hotmail adres, heb je dit al geprobeerd?

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • June 12, 2025

@Zanitax 

via de webmail een foreward instellen naar een gmail of hotmail adres, heb je dit al geprobeerd?

Geert

Dat had ik al geprobeerd Geert, wel bedankt. Ook de optie om deze toe te voegen als veilige afzender is onmogelijk. 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 12, 2025

@Zanitax 

Wanneer werd er een laatste poging ondernomen om een mail van  no-reply@accounts.nintendo.com te versturen?

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • June 12, 2025

@Zanitax 

Wanneer werd er een laatste poging ondernomen om een mail van  no-reply@accounts.nintendo.com te versturen?

Geert

Zonet nog eens, vorige week ook (deze week zelfs al een frequent aantal aan pogingen) vorige week vrijdag ook een 10 tal maal. Niets in junk, geen mogelijkheid om een veilige afzender toe te voegen, want die toont de webmail me niet, nochtans dat de proximus documentatie aangeeft dat het er wel zou moeten zijn. Ik heb ook meerdere mailboxen in mijn MyProximus staan, dus volgens mij is het daar allemaal wat in de soep gegaan. ben er ook niet van overtuigd dat de correcte alias gekoppeld staat, of dat de forward die ik nu heb ingesteld goed werkt ( nu staat er eentje op naar een hotmail adres, ook al getest met gmail, ook met een zakelijk account. Kwam nooit toe)

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 12, 2025

@Zanitax 

Ik heb hiervoor IT ticket INC2227189 opgemaakt voor verder nazicht. 

Op dit moment doen er zich wel algemene problemen voor op mail van Proximus en Scarlet.

We houden je op de hoogte.

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • June 12, 2025

@Zanitax 

Ik heb hiervoor IT ticket INC2227189 opgemaakt voor verder nazicht. 

Op dit moment doen er zich wel algemene problemen voor op mail van Proximus en Scarlet.

We houden je op de hoogte.

Geert

Dag Geert

Bedankt, dit is de beste hulp die ik tot nu toe heb gehad.
Keep me posted! 

met vriendelijke groeten

• Auteur
  • Rising star
  • June 13, 2025

Hoi ​@GeertC 

Heb je per toeval nieuws over het ticket?
Weet niet of de hinder al is opgelost, maar ik heb deze ochtend nog eens geprobeert om een verificatiecode te ontvangen, mails van no-reply@accounts.nintendo.com komen nog steeds niet toe. 

ik vermoed dat dit op een niveau geblokkeerd word, oftewel omwille van spam,phishing, of domain spoofing, het is maar een gedacht.

met vriendelijke groeten,

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 13, 2025

@Zanitax 

Het ticket staat momenteel nog niet in behandeling.

Ik ben aan ‘t nagaan of ik het ticket prioriteit kan toekennen.

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • June 13, 2025

@Zanitax 

Het ticket staat momenteel nog niet in behandeling.

Ik ben aan ‘t nagaan of ik het ticket prioriteit kan toekennen.

Geert

Thanks for the update Geert! 

• Auteur
  • Rising star
  • June 16, 2025

Hoi ​@GeertC 

Dit weekend is er heel vreemd, maar toch zeker wel 1 reclame mail van nintendo toegekomen. De codes natuurlijk niet . Ik had per test naar het no reply adres hierboven gemailed, waar ik sinds deze morgen tot de vaststelling komt dat deze op de mailserver bleef hangen . 

Deze melding geeft dit aan, mogelijks is dit relevant voor de oplossing van de problematiek. 

Met vriendelijke groeten

Martin
  • June 16, 2025

FYI: De reden kan de volgende zijn:

Nintendo’s mailserver voor no-reply@accounts.nintendo.com  is waarschijnlijk ingesteld om:

in het geheel geen inkomende mails te aanvaarden voor dat adres,

en/of het adres heeft geen actieve mailbox, waardoor je mailserver geen reactie kreeg.

In plaats van onmiddellijk een bounce terug te sturen (zoals een “5.1.1 user unknown”), blijft jouw mailserver het x aantal dagen proberen — meestal 2 tot 5 dagen — waarna het opgeeft.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 17, 2025

Hoi ​@GeertC 

Dit weekend is er heel vreemd, maar toch zeker wel 1 reclame mail van nintendo toegekomen. De codes natuurlijk niet . Ik had per test naar het no reply adres hierboven gemailed, waar ik sinds deze morgen tot de vaststelling komt dat deze op de mailserver bleef hangen . 

Deze melding geeft dit aan, mogelijks is dit relevant voor de oplossing van de problematiek. 

Met vriendelijke groeten

Ik geef dit zeker door.

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • June 18, 2025

hoi ​@GeertC  thanks.

Ik vermoed dat er verder nog geen nieuws is? Ik heb van uit mijn zakelijk mailadres hetzelfde gedaan, waar ik ook de melding krijg dat deze expired is ,echter duurde het hier maar een halve dag alvorens ik deze respons kreeg. Dit is een o365 mailbox, weet niet of dit relevant is. 

Met vriendelijke groeten

• Auteur
  • Rising star
  • June 24, 2025

Hoi ​@GeertC 

Nog nieuws? alles is nog steeds het zelfde aan mijn kant.

Met vriendelijke groeten

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 24, 2025

@Zanitax We hebben nog geen antwoord op het ticket. Ik heb nog eens aangedrongen op verder onderzoek. Onze excuses voor de lange wachttijd. 

• Auteur
  • Rising star
  • June 25, 2025

@Zanitax We hebben nog geen antwoord op het ticket. Ik heb nog eens aangedrongen op verder onderzoek. Onze excuses voor de lange wachttijd. 

Dag HadewychT,

Bedankt voor je respons, heel fijn dat jullie jullie er zo voor inzetten. Jullie kunnen er niets aan doen, you guys are the helping hands en messengers, het is hogerop dat het moet opgevolgd worden.

Hopelijk snel nieuws. Geniet van het zonnig weer ! 

• Auteur
  • Rising star
  • July 7, 2025

Dag HadewychT,

Bedankt voor je respons, heel fijn dat jullie jullie er zo voor inzetten. Jullie kunnen er niets aan doen, you guys are the helping hands en messengers, het is hogerop dat het moet opgevolgd worden.

Hoi ​@HadewychT , ​@GeertC  

Hebben jullie per toeval al meer nieuws?

met vriendelijke groeten

• Auteur
  • Rising star
  • July 23, 2025

Dag HadewychT,

Hoi ​@HadewychT , ​@GeertC  

Hebben jullie per toeval al meer nieuws?

met vriendelijke groeten

Hoi ​@HadewychT  ​@GeertC ,

Nog steeds geen nieuws?

Met vriendelijke groeten,

Martin
  • July 23, 2025

FYI: HadewychT en GeertC zijn niet dagdagelijks aanwezig en ook niet nonstop aanwezig op het forum, dus kan dit wel even duren vooraleer zij antwoorden.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 23, 2025

@Zanitax 

De IT’rs hebben helaas ook geen oorzaak kunnen terugvinden.

Ik zal eens rechtstreeks in het systeem een foreward instellen.

Kan je op je profiel een email adres doorgeven bij de opmerkingen waarnaar ik een foreward kan instellen?

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • July 24, 2025

@Zanitax 

De IT’rs hebben helaas ook geen oorzaak kunnen terugvinden.

Ik zal eens rechtstreeks in het systeem een foreward instellen.

Kan je op je profiel een email adres doorgeven bij de opmerkingen waarnaar ik een foreward kan instellen?

Geert

Beste ​@GeertC , 

Ik heb dit in het veld Ticket aangevuld.

Laat je mij iets weten wanneer de forward ingesteld is ? 

Dan check ik even of dit werkte.

Met vriendelijke groeten,

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 24, 2025

@Zanitax 

De foreward staat nu ingesteld.

Je kan het nu uittesten.

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • July 24, 2025

@Zanitax 

De foreward staat nu ingesteld.

Je kan het nu uittesten.

Geert

Hoi ​@GeertC  ,
Helaas geen verschil. toch bedankt om dit te testen. Ik vermoed dat deze (mits de systemen werken zoals o365) in een quarantaine of spamfilter terecht komen.

Kunnen de IT’ers in een soortgelijk systeem kijken?

met vriendelijke groeten,