Skip to main content
Vraag

mails van het forum komen in junk mail

• August 28, 2025
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Na maanden komen nog steeds mijn mails met  reacties van het forum in junk mail terecht.

Dit is begonnen na de grote problemen met webmail.

Ik gebruik zelf Thunderbird mail.

Ik weet dat er hier al veel topics met het zelfde probleem zijn aan vooraf gegaan maar bij mij blijft dit probleem duren.

Ben ik nu de enige die hier nog problemen mee heeft?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • August 28, 2025

nee niet de enige maar zeker ook niet het geval bij iedereen, heb het vroeger ook voorgehad maar tot nu toe gebeurt het niet meer bij mij.

Na maanden komen nog steeds mijn mails met  reacties van het forum in junk mail terecht.

Ik weet dat er hier al veel topics met het zelfde probleem zijn aan vooraf gegaan maar bij mij blijft dit probleem duren.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • August 28, 2025

nee niet de enige maar zeker ook niet het geval bij iedereen, heb het vroeger ook voorgehad maar tot nu toe gebeurt het niet meer bij mij.

Ja, ik vind ook dat er meer e-mails in  mijn junkmail terecht komen dan vroeger (een week geleden).

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 28, 2025

Bij mij komen de mails van het forum ook nog altijd (soms met heel veel vertraging) in de spam terecht. Ik duid ze steeds als ‘niet spam’ aan en verplaats ze nadien naar mijn inbox, maar dat lijkt maar niet te helpen...

Martin
  • August 28, 2025

Nee dit helpt inderdaad niet, toen ik ook met dit probleem zat markeerde ze ik ook iedere keer als “geen junk” maar dit hielp niet en op den duur liet ik ze maar gewoon in de spam toekomen , tot het opeens zonder gekende reden het terug in orde kwam en ze niet meer in de spam terecht kwamen en tot hiertoe blijft het nog in orde.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 28, 2025

bij komen ze ook in spam en met een dag vertraging

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 28, 2025

Spijtig dat er van px uit geen oplossing, laat staan deftige uitleg komt voor dit probleem.

Ja we zullen er maar leren mee leven zeker er zijn ergere dingen.