Skip to main content
Vraag

mails niet verzenden lukt niet

  • 3 december 2020
  • 7 reacties
  • 803 Bekeken

Een email verzenden via het skynet-adres lukt niet, deze blijft in postvak-uit staan in de outlookapp. Mails komen wel aan. Ik heb de instellingen al aangepast, zoals de proximus medewerker aangaf, maar het lukt nog steeds niet. Ze hebben nu gezegd dat ze niets meer kunnen doen. Iemand nog een tip? We hebben de ook app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op de pc lukt het wel.

This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 3 december 2020

kijk ook al ondertussen eens of je mail adres geen twee keer voorkomt als je gaat kijken op de webmail versie → http://webmail.proximus.be 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 december 2020

Heb ik ook al nagekeken...


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 8 december 2020

Hoi Eddy_010, 

 

Krijg je een foutmelding als je je mail probeert te versturen?

 

Groetjes, 

Daisy


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 december 2020

neen geen foutmelding . blijven gewoon in outbox staan .


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 8 december 2020

@eddy_010 

Heb je de modem (de bbox3) al eens herstart en daarna je laptop of PC?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 december 2020

Is misschien verkeerd begrepen , maar het versturen van mails lukt enkel niet in de Outlook app op mijn smartphone. Op mijn pc en tablet  is er geen probleem. Alle instellingen staan zoals beschreven bij proximus. 

grts


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 9 december 2020
eddy_010 schreef:

Is misschien verkeerd begrepen , maar het versturen van mails lukt enkel niet in de Outlook app op mijn smartphone. Op mijn pc en tablet  is er geen probleem. Alle instellingen staan zoals beschreven bij proximus. 

grts


je kan eventueel even proberen de account volledig te verwijderen en opnieuw toe te voegen