@Mahieu : Hebben beide mailadressen die jullie hebben hetzelfde probleem ? Weet je of de mensen die een mail sturen ook een foutmelding krijgen ? Kan je ons dan een aantal voorbeelden doorsturen aub (mailadres verzender en ontvanger, datum en tijdstip en foutmelding). Dan kunnen we het laten nakijken.
Ikzelf kamp momenteel ook met dit probleem. Een deel van de inkomende mails ontvang ik pas na meerdere uren tot zelfs enkele dagen. Erg vervelend …
Omdat het topic hier al wat ouder is, heb ik hierover een nieuw topic gestart: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inkomende-mails-met-grote-vertraging-51741
Tegelijk wil ik hier graag vragen of dit probleem bij iemand anders opgelost geraakt is. En zo ja, hoe?
ik heb sedert twee maand een mailbox bij proximus geopend maar kan enkel berichten verzenden maar geen ontvangen ben natuurlijk niet een specialist maar met g.mail heb ik nooit dergelijk probleem gekend. kan iemand mij helpen? beste dank bij voorbaat
Heb je de mailinstellingen eens nagetrokken zie : → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
- Inkomende mailserver
- Type: IMAP
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Type: SMTP
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS of TLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.