Skip to main content

-sedert 2 juni en tot op heden is mijn probleem niet opgelost. Het is heel vervelend gezien de vele mails die ik ontvang. Ik kan dus mijn ontvangen mails nog altijd niet meer in hun respectievelijke mappen plaatsen. Dit in de Proximus webmail. Mails die ik verstuurd en waarop ik een antwoord krijg kan ik wel in de mappen plaatsen.

-Het is ook zo dat als ik een mail wil beantwoorden ik regelmatig en soms lange tijden moet wachten om verder te kunnen schrijven. Ik moet ook concepten openen om te zorgen dat de mail wel degelijk zou verzonden worden. Na vertrek vind ik de mail terug in verzonden maar soms ook nog in concept???

dringend een oplossing aub

mvg

Willy sieuw

Edit : privégegevens verwijderd door moderator

hei, goed zo dank u…..kan ik dat ook…..of moet ik meer oppassen in de toekomst??

@willsie Ik heb je gegevens verwijderd. 

of blijkbaar niet???

ok heb het gevonden

kan ik deze gegevens nog verwijderen????

Tip: om eventueel misbruik te vermijden, best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Reageer