Vraag

Mailing skynet en benaming mailadres

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Wij gebruiken reeds lange tijd de mailing met suffix @skynet.be

In myproximus en in ons mailingprogramma staat ons mailadres gekend onder :

fa…..(nummer)@skynet.be.

Wij hebben verschillende aliassen, en één van die aliassen is onze naam@skynet.be.

Probleem is, wij versturen dan de mail onder onze naam@skynet.be, maar krijgen dan antwoord blijkbaar op fa...@skynet.be .

Kan zoiets verholpen worden, zodat ook de mail die we ontvangen als reply aangeduid wordt onder onze alias mailadres :  naam@skynet.be

 

Ro

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ro 

Verstuur en ontvang je deze mails via de webmail of via een mailprogramma (outlook, apple mail, ...)?

 

Geert

Reputatie 5
Badge +1

@GeertC  via outlook op pc 

Reputatie 7
Badge +3

@Ro 

kan je eens inloggen op de webmail Webmail | Proximus en nagaan of het profiel correct ingesteld is.

 

Geert

Reputatie 5
Badge +1

@GeertC   profiel in webmail Proximus is correct ingesteld : naam @skynet.be.

Test gedaan om van uit webmail mail naar mezelf te sturen en te zien in outlook hoe hij toekomt.

Zoals het zou  moeten : naam@skynet.be.

Zou het kunnen dat de kleine wijziging die ik in outlook gedaan heb, de oplossing kan zijn om bij ontvangst in outlook het correcte mailadres te krijgen en niet fa ...@skynet.be adres.

Wijziging die ik gedaan heb in de instellingen e-mail : vakje aangevinkt van : “ altijd het standaardaccount gebruiken bij het opstellen van nieuwe berichten “ .

 

ro

 

@Ro ,

Ik gebruik outlook zelf niet, maar zou het kunnen dat je ergens in de instellingen een optie hebt dat je kunt instellen welk é-mail adres de ontvanger te zien krijgt  en ook dus gebruikt wordt als ze bv replyen op je e-mail!

zie bv hier en hier

Reageer