Beantwoord

Mailbox verwijderen


Geachte,
Ik zou graag twee mailboxen sluiten. Kan u me via pm antwoorden?
Met vriendelijke groeten en dank,
Andrea Cornand
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 15 July 2019, 14:00

Bekijk origineel

20 reacties

Dit zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus zelf op het forum terug langskomt om je hierbij verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Andrea, via MyProximus kan je deze zelf verwijderen.
Indien dit niet lukt, mag je mij gerust een privé bericht sturen, als je mij de emailadressen doorgeeft + de controlegegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode van een factuur die max. 4 maanden oud is, kan ik het nodige voor je doen.

Grtjs

Charlotte
Is dit dan onlangs veranderd Charlotte,
want je kon bij mijn weten alleen mailadressen die gekoppeld zijn aan je mailbox verwijderen maar de mailbox zelf kon je niet verwijderen
Reputatie 7
Badge +4
Hey Martin, je kan deze deactiveren of je kan inderdaad de alias verwijderen. Als deze 6 maanden niet gebruikt wordt komt deze automatisch inactief of wij kunnen deze (als wij bovenstaande gegevens krijgen) gaan sluiten 😉
Oké top, ik heb een pm gestuurd.

Ik heb een gratis mailbox en wil deze graag laten verwijderen of op zijn minst alle aliassen laten verwijderen. Via myproximus kan ik niet op de mailbox, want is een gratis e-mailbox. Dus kan ik de aliassen ook niet verwijderen. Wie van proximus kan mij helpen? Alvast bedankt!

De aliassen kunt ge zelf verwijderen de mailbox zelf alleen door iemand van Proximus

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html

Beste, dank u voor de info. Maar het betreft hier om een gratis mailbox. Ooit gratis kunnen aanmaken bij een GSM-abonnement. Maar een mailbox werd plots niet meer ondersteund voor enkel een GSM-product, met als gevolg dat hij verdween uit myproximus. 
Kon de mailbox eerst wel nog beheren via de instellingen van de mailbox zelf, maar nu kan dit proces enkel via de myproximus gebeuren. Een jaar geleden heb ik hier een topic aangemaakt. (https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/mailbox-kan-niet-beheren-via-myproximus-43648 -)
Community Manager Charlotte.D had in mijn plaats dan zelf mijn aliassen aangemaakt.

Nu wil ik de mailbox, of op zijn minst de aliassen verwijderen, zodat ik mijn aliassen kan hergebruiken in de myproximus account.
Groeten

Morgen als de Prox medewerkers hier terug langskomen op het forum; zullen ze dit zeker voor u kunnen fixen.

Reputatie 7
Badge +4

@Johnny B Kan je mij een privé bericht sturen met de gegevens van je mailbox + het klantennummer van de vaste internetverbinding.

Ik wil geen aliassen verwijderen (is al gebeurd).
ik wil mailboxen uit mijn account verwijderen, of loskoppelen van mijn account.

Dat kunnen we blijkbaar nog niet zelf en binnen proximus hebben er daar weinig kaas van gegeten, (de chat wordt bij die vraag nogal brutaal afgesloten)

ik ben ook niet de eerste die dat vraagt graag een persoon binnen proximus die dat kan

 

Ter info: Als je de aliassen al verwijderd hebt loop je de kans dat ondertussen al iemand anders deze alias kiest, als is de kan wel klein, maar het valt soms voor :wink:

In feite zou proximus gewoon je mailbox moeten loskoppelen met de aliassen die daaraan verbonden zijn om ze dan aan een nieuw account te koppelen.

PS: nu ben ik mij aan het afvragen of er geen mogelijkheid bestaat om eerst een nieuw account te maken en dan bv erna de mailboxen laten loskoppelen door Proximus.

Reputatie 6
Badge +3

@ann1962 gaat het om de 2 mailboxen zonder aliassen die verwijderd moeten worden? 

Dan kijk ik om ze te sluiten.

Klopt die twee mogen verwijderd  worden dus deze:

mc193798@proximus.be
mc193799@proximus.be

laat maar weten wanneer je dit gedaan hebt

 

Ter info: maandag komen ze pas terug langs op het forum hier

Reputatie 6
Badge +3

@ann1962 Ze zijn verwijderd. Kan u eens controlleren of u ze nog ziet.

  •    

    Beste Proximus,

    Yorick is verdwenen of antwoord niet  kan iemand
    deze twee mailboxen verwijderen aub?
    mc099786@proximus.be
    mc109380@proximus.be

    alvast bedankt

zal voor maandag zijn als de mensen van Pro⌘ zelf hier terug langskomen.

Reputatie 6
Badge +3

@ann1962 

De 2 bijkomende mailboxen zijn ook gesloten.

Reageer