Skip to main content
Vraag

mailbox pw aanpassen


guy_przytula
Forum|alt.badge.img

vroeger bestond er onder products een mogelijkheid om je mailboxen te bekijken en/of pw aan te passen

deze optie is verwijderd

op proximus webmail , kan je je pw resetten met een mail naar je jezelf.. maar indien je je pw niet meer hebt ? en niet kan aanloggen op webmail ?

volgens de help pagina - onder products - mail mail opties ?????????

op je gsm ?

1; heb geen gms ???

 

gebruikersvriendelijk is nog ver te zoeken.

45min aan de telefoon en kunnen het ook niet.

mail account verwijderd aangemaakt - 24h wachten ..

en als je nu een dringende mail moet beantwoorden ???

alvast bedankt voor enig antwoord, Guy

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 3 oktober 2022

@guy_przytula Proximus kan je een nieuw wachtwoord geven voor je mailbox indien je telefonisch contact met ons opneemt.

 


guy_przytula
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 3 oktober 2022

dat heb ik dus geprobeerd (45min aan de lijn)

waarom kunnen we ons eigen pw niet meer aanpassen ?

het lukte hun ook niet

dus mailbox verwijderd/aangemaakt en nu moet je 24 wachten, want je krijgt een melding

je mailbox wordt gemigreerd naar een nieuwe webmail .. later proberen

Guy


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4424 reacties
  • 3 oktober 2022

In My Proximus onder Producten - Proximus Mail is het voor zover ik kan zien toch nog altijd mogelijk het maillbox paswoord te wijzigen (zonder dat u het oude moet kennen)


Martin
  • 34040 reacties
  • 3 oktober 2022

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 4 oktober 2022

@guy_przytula Dit komt vermoedelijk door de migratie van je mailbox.