Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal


is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??

mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met  de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..

vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.

is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..

gisteravond idem..

dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw… 

vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)

de man had mijn gsmnummer gevraagd om , na mijn zoveelste klacht over de mailbox hun ‘techniekers’ toe te laten mij te contacteren.. er werd zelfs een ticket aangemaakt waarvan nadien het nummer bij ingave onbekend was en ik zelfs geen lopend dossier had;. (??)

bleek tijdens onze afwezigheid er diezelfde dag toch iemand op onze vaste lijn van Proximus gebeld had (waarom geef ik mijn gsmnummer en liet ik UITDRUKKELIJK weten NIET thuis te zijn?????) en vanaf dan niets meer vernomen..

en deze klacht/probleem/opmerking probeer ik nu al ruim een half uur te plaatsen op dit forum en dat lukt zelfs niet..

trustpilot zegt ook genoeg..

zeer frustrerend allemaal is het minste wat men kan zeggen..


31 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Kan je het eens proberen via de website? Dit om uit te sluiten of het bij Proximus ligt of bij het mailprogramma van Apple.
Ik heb je post ook aangepast wegens privacyredenen.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Ik zou aanraden om dan eens iemand naar je mailprogramma te laten kijken om zo ervoor te zorgen dat alles terug werkt. Wel blij om te horen dat je e-mailadres terug werkt via de webmail.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Wegens je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt gaat dit ook aangepast moeten worden in je niet-proximus mailbox. Hier vind u terug waar u dit kan vinden. 

Reputatie 1

Als ik klik op “Inloggen mislukt” krijg ik de melding “Geen verbinding mogelijk met de account “Skynet”. “Voer het wachtwoord in voor de gebruiker van  r.h @skynet.be”. Als ik het ww invoer zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.”

Reputatie 1

Sorry, had je antwoord nog niet gelezen? Ga dat eerst proberen.

Reputatie 1

Oei, wat moet ik antwoorden op de vraag hoe ik mijn proximus e-mails wil raadplegen. Eventueel is via de Proximus mail app ok, als het probleem maar opgelost is (en blijft).

Reputatie 7
Badge +5

@Anfrançois Kan je je forumprofiel vervolledigen? Sinds wanneer doet zich dit voor? 

Dan kijken we het voor je na.

Reputatie 7
Badge +5

@lucaelbrecht Ik heb je modem eens van op afstand herstart. Kan je het nu eens een tijdje uit testen?

Reputatie 1

Ok, ik heb op “Geen verbinding mogelijk met de account Skynet”” geklikt en mijn niet-proximus mail werkt weer. Wel is er nog de melding “Account offline” maar niet meer altijd, lichte verbetering dus. Mijn proximus mail werkt prima.

Reputatie 1

Mijn mailbox op My Proximus bleek ingesteld op het mailadres van mijn zoon, heb er mijn adres van gemaakt. Zou het daar aan kunnen liggen ?

Reputatie 1

Als ik wil inloggen zegt ie “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord”.

Reputatie 7
Badge +4

@Voltaire2 

Indien u en uw zoon elk een aparte e-mailbox hebben, kunt u uiteraard enkel inloggen op uw mailbox met uw gebruikersnaam & paswoord 

indien het niet over aparte e--mailadressen maar enkel over verschillende “aliassen”gaat komen alle e-mails in dezelfde e-mailbox terecht (= 1 login & paswoord)

→ 

cfr voorstel DaisyS kunt u inloggen via de onderstaande Proximus e-mail website (met uw login & paswoord)

Webmail | Proximus

Reputatie 1

We hebben aparte mailboxen. Mijn zoon woont trouwens niet mer thuis en heft nu een andere provider.

Hij geeft nog dezelfde melding.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Over welk email adres gaat het juist? Je mag dit in je forumprofiel zetten.

Reputatie 6
Badge +2

U nerveus maken helpt ook niet hè. Dat heb ik al ondervonden. Het lukt niet om uw bericht op het forum te krijgen zegt u, maar het staat er wel degelijk en het is echt wel leesbaar. Ik versta het helemaal. 
Wacht best tot morgen, dan zijn proximusmedewerkers terug op het forum, ze werken niet tijdens het WE. Dat doe ik ook niet. Dus nog een beetje geduld. Het komt wel goed ooit. 

 

Reputatie 1

j***@proximus.be   Hij heeft nu een yahoo adres.

 

Post is aangepast door forummedewerker doordat het privégegevens bevatte.

@Cvanloon ,o,maar mij nerveus maken doe ik niet hoor...is enkel frustrerend om te merken dat men blijkbaar niet echt serieus wordt genomen..(niet op u bedoeld uiteraard)

waarom (en slechts 1 x) bellen op de vaste lijn als men zeer goed weet dan er niemand aanwezig is ?

en zo kan ik nog wel meerdere zaken aanhalen die gewoon genegeerd worden of welke men beloofd en die nooit gerealiseerd worden… een lange lijst..en als men dan ooit de zoveelste vraag stelt krijgt men ontwijkende antwoorden.. of men haakt gewoon in.                                                                                         hoe eenvoudig kan het zijn?

idd. werken ze niet in het weekend en als ze dan in de week werken sturen ze je van het kastje naar de muur. 

voor het mailboxprobleem hoeven ze mij niet persoonlijk te contacteren.. het is een algemeen probleem en is helaas ook niet tijdelijk maar regulier wederkerend.lees er maar de diverse forums op na;.

en raar maar waar… toen ik uw reactie kreeg ( in een andere mailbox voor alle duidelijkheid) werkte de Prox.mailbox opeens wel weer ,(op alle computers) enkel was het maar voor 10 minuten en is de pret weeral voorbij…

maar ook positief nieuws: op de smartphone (via app) werkt de mail nu wel;.. en dat was eerder niet het geval..

dus werken we nu “gemakshalve” onderling met de desktop/laptop en om te antwoorden op de berichten met de smartphone;.. van eenvoud gesproken.

 

 

ik heb hetzelfde probleem, wel wat minder erg, heel dikwijls onverwachte fout en dan maar wachten tot het weer werkt

Onverwacht probleem hebben wij hier ook , gemiddeld 3 a 4 keer per dag , dit is uiterst vervelend , zeker als je juist een videovergadering hebt , geen internet en geen tv meer dan , maar geen probleem voor proximus zolang je je maandelijkse rekening maar betaald 

ja en de factuur is deze maand met 5 euro opgeslagen

Reputatie 1

Ik ook, maar niet zo erg: ik krijg bij openen mail altijd de melding “Account offline”. Maar meer dan dat berichten met enkele uren vertraging komen en sommige al jaren regelmatig inkomende mails plots in “Ongewenste reclame” terechtkomen is het niet (hout vasthouden). Als ik dan op 1 of meer postbussen klik verdwijnt de melding en even later is mijn post er,  begrijpe wie kan. Dit duurt nu al wel ruim een half jaar. Al op forum gezet, maar geen verbetering.

Roger

Oud-Turnhout

Reputatie 7
Badge +5

@RetroR Kunnen we nog iets voor je betekenen op dit moment of werkt het terug naar behoren?

@Anfrançois  Doet dit probleem zich voor via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma? Kan je je forumprofiel vervolledigen zodat we je gegevens hebben indien nodig? 

@lucaelbrecht Heb je een probleem met je algemene internet verbinding of met je mail? Kan jij ook je forumprofiel vervolledigen? 

@Voltaire2 Heb je dit probleem via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma?

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Alleen maar op het mailadres van je zoon krijg je deze foutmelding?

Reputatie 1

Op allebei.

@DaisyS ik denk dat u niet alleen voor mij iets zou kunnen betekenen maar ook voor veel andere gebruikers van jullie mailbox(-problemen) ..de problemen slepen nu toch al maanden aan maar oplossingen worden er niet geboden, of beloofd men het nodige te doen...maar zonder blijvend resultaat.

op uw vraag of mijn probleem nu opgelost is;.. vandaag en tot nu toe werkt alles normaal maar dan binnen een uurtje alweer heel anders zijn.. zo heeft het verleden toch uitgewezen..

ter info, tot gisteren viel de mailbox regelmatig uit..

dat nu de mailbox werkt zoals het hoort, en op al onze computers wijst er meer dan duidelijk op dat het probleem nooit bij mij kan liggen..ook bevestigd door de vele andere gebruikers die dezelfde problemen ervaren..

laat ons (eindelijk) ervan uitgaan dat het wel blijft werken en mocht dat niet het geval zijn dan contacteer ik u via het forum..

 

 

Reageer