Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal


is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??

mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met  de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..

vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.

is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..

gisteravond idem..

dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw… 

vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)

de man had mijn gsmnummer gevraagd om , na mijn zoveelste klacht over de mailbox hun ‘techniekers’ toe te laten mij te contacteren.. er werd zelfs een ticket aangemaakt waarvan nadien het nummer bij ingave onbekend was en ik zelfs geen lopend dossier had;. (??)

bleek tijdens onze afwezigheid er diezelfde dag toch iemand op onze vaste lijn van Proximus gebeld had (waarom geef ik mijn gsmnummer en liet ik UITDRUKKELIJK weten NIET thuis te zijn?????) en vanaf dan niets meer vernomen..

en deze klacht/probleem/opmerking probeer ik nu al ruim een half uur te plaatsen op dit forum en dat lukt zelfs niet..

trustpilot zegt ook genoeg..

zeer frustrerend allemaal is het minste wat men kan zeggen..


31 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Ik zou aanraden om dan eens iemand naar je mailprogramma te laten kijken om zo ervoor te zorgen dat alles terug werkt. Wel blij om te horen dat je e-mailadres terug werkt via de webmail.

Reputatie 1

Ok, ik heb op “Geen verbinding mogelijk met de account Skynet”” geklikt en mijn niet-proximus mail werkt weer. Wel is er nog de melding “Account offline” maar niet meer altijd, lichte verbetering dus. Mijn proximus mail werkt prima.

Reputatie 1

Oei, wat moet ik antwoorden op de vraag hoe ik mijn proximus e-mails wil raadplegen. Eventueel is via de Proximus mail app ok, als het probleem maar opgelost is (en blijft).

Reputatie 1

Sorry, had je antwoord nog niet gelezen? Ga dat eerst proberen.

Reputatie 1

Als ik klik op “Inloggen mislukt” krijg ik de melding “Geen verbinding mogelijk met de account “Skynet”. “Voer het wachtwoord in voor de gebruiker van  r.h @skynet.be”. Als ik het ww invoer zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.”

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Wegens je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt gaat dit ook aangepast moeten worden in je niet-proximus mailbox. Hier vind u terug waar u dit kan vinden. 

Reputatie 1

Ik heb het oude adres van mijn zoon verwijderd en voor mijn adres een nieuw (al is het hetzelfde) wachtwoord aangemaakt en ik heb nu toegang tot mijn mailbox op de proximus site.

Mijn andere mailbox (niet op de proximus site) maar met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord, vermeldt nu echter rechts bovenaan niet meer “Account offline” maar het onheilspellende “Inloggen mislukt”. Ik heb ondertussen in de mail box op mijn proximus site al twee berichten ontvangen, een om 12.09 en een om 12.28 u. In mijn andere box heb ik nog niets ontvangen (maar de vertraging van inkomende berichten was, zoals boven gezegd, al het probleem). Terwijl echter de melding “Account offline” na enkele klikken op verschillende postbussen verdween, blijft “Inloggen mislukt” staan. Ik vrees dus dat ik nu helemaal geen mail meer ontvang op mijn niet- proximus mailbox.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Zou je een nieuw wachtwoord per e-mailadres kunnen aanmaken en zo proberen aan te melden via de webmailHier vind je terug hoe je makkelijk een eigen wachtwoord kan aanmaken.

Reputatie 1

Op allebei.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Alleen maar op het mailadres van je zoon krijg je deze foutmelding?

Reputatie 1

j***@proximus.be   Hij heeft nu een yahoo adres.

 

Post is aangepast door forummedewerker doordat het privégegevens bevatte.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Over welk email adres gaat het juist? Je mag dit in je forumprofiel zetten.

Reputatie 1

We hebben aparte mailboxen. Mijn zoon woont trouwens niet mer thuis en heft nu een andere provider.

Hij geeft nog dezelfde melding.

Reputatie 7
Badge +4

@Voltaire2 

Indien u en uw zoon elk een aparte e-mailbox hebben, kunt u uiteraard enkel inloggen op uw mailbox met uw gebruikersnaam & paswoord 

indien het niet over aparte e--mailadressen maar enkel over verschillende “aliassen”gaat komen alle e-mails in dezelfde e-mailbox terecht (= 1 login & paswoord)

→ 

cfr voorstel DaisyS kunt u inloggen via de onderstaande Proximus e-mail website (met uw login & paswoord)

Webmail | Proximus

Reputatie 1

Als ik wil inloggen zegt ie “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord”.

Reputatie 1

Mijn mailbox op My Proximus bleek ingesteld op het mailadres van mijn zoon, heb er mijn adres van gemaakt. Zou het daar aan kunnen liggen ?

Reputatie 7
Badge +5

@lucaelbrecht Ik heb je modem eens van op afstand herstart. Kan je het nu eens een tijdje uit testen?

Reputatie 7
Badge +5

@Anfrançois Kan je je forumprofiel vervolledigen? Sinds wanneer doet zich dit voor? 

Dan kijken we het voor je na.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Kan je het eens proberen via de website? Dit om uit te sluiten of het bij Proximus ligt of bij het mailprogramma van Apple.
Ik heb je post ook aangepast wegens privacyredenen.

Reputatie 1

Dus ik zou dan geen probleem mogen hebben, of Proximus heeft er in elk geval niks mee te maken? Mijn mail is nochtans ****@skynet.be.

Het probleem met "onverwacht probleem" is dat er dan totaal geen tv , geen internet dus ook geen mails kunnen binnenkomen en dat met een gemiddeld van 3 a 4 keer per dag gedurende minstens 5 minuten , dan hersteld het zich terug

 het probleem doet zich voor via de website van proximus

 

Reputatie 1

Voor zover ik weet heb ik een mailprogramma, ik lees mijn mail in elk geval niet via de website van proximus. Ik heb een AppleIMac.

@DaisyS ik denk dat u niet alleen voor mij iets zou kunnen betekenen maar ook voor veel andere gebruikers van jullie mailbox(-problemen) ..de problemen slepen nu toch al maanden aan maar oplossingen worden er niet geboden, of beloofd men het nodige te doen...maar zonder blijvend resultaat.

op uw vraag of mijn probleem nu opgelost is;.. vandaag en tot nu toe werkt alles normaal maar dan binnen een uurtje alweer heel anders zijn.. zo heeft het verleden toch uitgewezen..

ter info, tot gisteren viel de mailbox regelmatig uit..

dat nu de mailbox werkt zoals het hoort, en op al onze computers wijst er meer dan duidelijk op dat het probleem nooit bij mij kan liggen..ook bevestigd door de vele andere gebruikers die dezelfde problemen ervaren..

laat ons (eindelijk) ervan uitgaan dat het wel blijft werken en mocht dat niet het geval zijn dan contacteer ik u via het forum..

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@RetroR Kunnen we nog iets voor je betekenen op dit moment of werkt het terug naar behoren?

@Anfrançois  Doet dit probleem zich voor via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma? Kan je je forumprofiel vervolledigen zodat we je gegevens hebben indien nodig? 

@lucaelbrecht Heb je een probleem met je algemene internet verbinding of met je mail? Kan jij ook je forumprofiel vervolledigen? 

@Voltaire2 Heb je dit probleem via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma?

Reageer