Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal


is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??

mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met  de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..

vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.

is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..

gisteravond idem..

dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw… 

vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)

de man had mijn gsmnummer gevraagd om , na mijn zoveelste klacht over de mailbox hun ‘techniekers’ toe te laten mij te contacteren.. er werd zelfs een ticket aangemaakt waarvan nadien het nummer bij ingave onbekend was en ik zelfs geen lopend dossier had;. (??)

bleek tijdens onze afwezigheid er diezelfde dag toch iemand op onze vaste lijn van Proximus gebeld had (waarom geef ik mijn gsmnummer en liet ik UITDRUKKELIJK weten NIET thuis te zijn?????) en vanaf dan niets meer vernomen..

en deze klacht/probleem/opmerking probeer ik nu al ruim een half uur te plaatsen op dit forum en dat lukt zelfs niet..

trustpilot zegt ook genoeg..

zeer frustrerend allemaal is het minste wat men kan zeggen..


31 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Wegens je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt gaat dit ook aangepast moeten worden in je niet-proximus mailbox. Hier vind u terug waar u dit kan vinden. 

Reputatie 1

Als ik klik op “Inloggen mislukt” krijg ik de melding “Geen verbinding mogelijk met de account “Skynet”. “Voer het wachtwoord in voor de gebruiker van  r.h @skynet.be”. Als ik het ww invoer zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.”

Reputatie 1

Sorry, had je antwoord nog niet gelezen? Ga dat eerst proberen.

Reputatie 1

Oei, wat moet ik antwoorden op de vraag hoe ik mijn proximus e-mails wil raadplegen. Eventueel is via de Proximus mail app ok, als het probleem maar opgelost is (en blijft).

Reputatie 1

Ok, ik heb op “Geen verbinding mogelijk met de account Skynet”” geklikt en mijn niet-proximus mail werkt weer. Wel is er nog de melding “Account offline” maar niet meer altijd, lichte verbetering dus. Mijn proximus mail werkt prima.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Ik zou aanraden om dan eens iemand naar je mailprogramma te laten kijken om zo ervoor te zorgen dat alles terug werkt. Wel blij om te horen dat je e-mailadres terug werkt via de webmail.

Reageer