Vraag

Mailbox

  • 17 November 2023
  • 31 reacties
  • 295 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1

Niemand raad?
@GeertC @HadewychT

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u dan zult moeten wachten op een reactie (en oplossing) van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum (vanaf maandag)

Mogelijks dient hij/zij deze mailbox te (laten) verwijderen en opnieuw te (laten) creëren

Reputatie 1

De mailbox die ik zie is zelfs niet bereikbaar via mail.  Mail sturen geeft dit antwoord:

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<xxx@proximus.be>
    (reason: 550 #5.1.0 Address rejected.)

   ----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx.glb.proximus.be.:
>>> RCPT To:<xxx@proximus.be>
<<< 550 #5.1.0 Address rejected.
550 5.1.1 <xxx@proximus.be>... User unknown
>>> DATA

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn (althans hier bij mij) weeral problemen met de MyProximus applicatie (web & app) = geen producten of “oops kom later eens terug”

&

ter info

voor zover mij bekend wordt/werd door Proximus (automatisch) een e-mailbox aangemaakt via o.a.  fa….@proximus.be of ma….@proximus.be en kunt u deze niet wijzigen maar kunt u zelf tot 5 aliassen per e-mailbox definIëren (en gebruiken voor verzending/ontvangst) bv.jan.janssens@proximus.be, j.janssens@proximus.be, janssensjan@proximus.be (tenminste indien X of Y deze aliassen nog niet in gebruik heeft)

 

 

Reputatie 1

Nee, ik zie enkel één mailbox waar naast staat:  Mail lezen.
Nergens een optie om een mailbox toe te voegen of te verwijderen.

 

kan dit je verder helpen → Een e-mailadres aanmaken | Proximus

Reageer