Beantwoord

Mail versturen werkt niet meer, ontvangen wel. (skynet)

  • 3 January 2024
  • 33 reacties
  • 657 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

 @Ro

ik zal eens proberen door blad per blad te kopieren hier ga ik nu maar alleen het eerste blad posten en kijk dan eens of het werkt bij u?

 

@Ro Ok, dan zal ik nu de andere plaatsen.

 

Reputatie 7
Badge +5

@J.Janssen Is het gelukt met bovenstaande tips?

Reputatie 7
Badge +5

@Marleen Devisser Kan je wel nog mails versturen via onze webmail? 

Ja Daisy, dat lukt wel. Alleen is dit heel omslachtig, gezien alle mails (ook van onze kennel) zich  in mijn inbox van “ microsoft office outlook 2007”  bevinden en hierop dus niet gewoon meer kan antwoorden. Tevens bevat mijn outlook 2007 2 mailadressen, waar van dit van de kennel en dit kan ik zelfs niet opgeladen krijgen in windows outlook of webmail (= kasserver , website opgemaakt in Duitsland ) 


Heb hetzelfde probleem met Microsoft Outlook 2016.
Met Proximus gebeld maar konden me niet helpen.
Mails versturen via Proximus Webmail lukt wel maar niet via Outlook 2016 ondanks dat ik daar de aanpassingen heb ingevoerd zoals vermeld in de nota van Proximus.

Weet er iemand een oplossing, bij voorkeur in ‘mensentaal’??

Reputatie 7
Badge +4

@Marleen Devisser In 2007 bestond die beveiliging nog niet. Verouderde versies van Outlook hebben dan ook problemen met die instellingen. Als je je Outlook vernieuwd of een ander programma in de plaats gebruikt, zal dit wel terug werken. 

We hebben die wijzigingen moeten invoeren omdat e-mail in al die tijd ook erg geëvolueerd is en er veel meer misbruik van gemaakt wordt. 

@Alfred54 Outlook 2016 is nog net compatibel (alle versies daarvoor niet meer). Ik ga je een PB sturen met de vraag voor meer info en waar je die naartoe kan sturen. 

@Alfred54 ter bijkomende info:

Hier heeft iemand trouwens het met outlook 2016 in orde gekregen → Bescherm je mailbox vandaag nog tegen fraudeurs - mail Proximus | Proximus Forum

Beste Emvege,

Sedert de aanpassing die door proximus gevraagd werd om mailbox te beveiligen, kan ik ook geen e-mails meer versturen. Ook jou tip helpt jammer genoeg niet :-(.

Reeds contact gehad met helpdesk, van kaske naar de muur gestuurd totdat ik naast alle andere onzinnige antwoorden melding kreeg: neem maar contact op met microsoft.

Ik werk nog steeds met microsoft office outlook 2007. Alles geprobeerd maar niks helpt :-(.  Gezien wij erkende hobbyfokker zijn, is onze mail onmisbaar 

Hopelijk kent iemand de oplossing voor ons probleem, bij voorbaat dank

Marleen 

Reageer