Skip to main content

Sinds 2-tal weken kan ik geen mail meer versturen via Outlook. Heb contact gehad met Proximus, dit zou normaal vanzelf opgelost raken maar we zijn ondertussen 2 weken verder en nog niks…

 

@Ro  Hier is het wel duidelijk  zichtbaar en te lezen.
Kan aan een instelling liggen in je browser. Misschien eens je browser heropstarten ?
 


Op iPad niet leesbaar …


Zo zien wij het bij ons 

 

 


Ook op smartphone met Google zelfde probleem ….


@Ro  ik weet ook niet direct de reden maar probeer eens te surfen naar :

https://uploads-eu-west-1.insided.com/proximus-nl/attachment/12b236fb-dfa0-4dd2-bf17-d7288f28d390.jpg

Edit: die link werkt precies ook al niet!!!

‘k zal eens moet nadenken of ik het dan nog op een andere manier posten, nochtans heb ik hier al verschillende jpg’s gepost zonder problemen??


@Ro

ik zal eens proberen door blad per blad te kopieren hier ga ik nu maar alleen het eerste blad posten en kijk dan eens of het werkt bij u?

 


@Martin  de vier pagina’s zijn nu wel zichtbaar. Top !

 

ro


 @Ro

ik zal eens proberen door blad per blad te kopieren hier ga ik nu maar alleen het eerste blad posten en kijk dan eens of het werkt bij u?

 

@Ro Ok, dan zal ik nu de andere plaatsen.

 


Reageer