Skip to main content

Hallo, Ik krijg sinds enkele dagen geen foto’s meer binnen van mijn camera’s op mijn GSM. Ze worden wel nog naar mijn FTP server gestuurd, dus de bewegingsdetectie werkt dus nog. Aan de mailinstellingen is er niets veranderd. SMTP server : relay.proximus.be ; SMTP poort : 25. Bij de test krijg ik dit : ‘cannot get initial OK message from server’.

Ook wanneer ik STARTTLS en poort 587 met Authenticatie gebruik krijg ik net hetzelfde.

Wat is er gebeurt ? en hoe kan ik dit oplossen ? Is er de laatste dagen iets veranderd bij Proximus ?

Ik begrijp ook niet waarom Proximus ineens met de BBox 3 beslist heeft om geen configuratie te exporteren en nadien weer te importeren voor de gewone user account. Bij de bbox 2 kon je dit nog zelf doen.

ja dat is hier vroeger nochtans al lang aangekaart geweest.

Beste,

Ik denk niet dat ik op de zwarte lijst sta, omdat ik met een ander email (gmail) ook niet iets kan verzenden. Ik denk dat er toch iets moet gebeurt zijn met de werken voor mijn deur. Vanaf toen kan ik niets meer versturen. Aan de camera’s zou het volgens mij niet liggen daar ik deze al 10 jaren heb en nog nooit te veel foto’s daarvan heb ontvangen. Ik kan wel ontvangen maar niets versturen en dat is wel vervelend met telewerken. Nu moet ik alles langs mijn GSM doen en nog nog onder 4G want onder wifi gaat dit ook niet.

Ik zal anders zaterdag mijn modem eens resetten wat nu kan ik mijn internet niet missen daar ik telewerk.

Reageer