Beantwoord

Mail instelling camera

  • 13 April 2020
  • 54 reacties
  • 1174 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat wil zeggen dat je op een zwarte lijst staat vanwege ongewenste mails te hebben verstuurd of dat je teveel berichten hebt verstuurd via jouw camera. Stel best een limiet in van het aantal te verzenden berichten. Jij moet aan Proximus aantonen dat jouw systemen malware vrij zijn. Ik raad je aan om een beveiligingsscan uit te voeren op jouw systemen. Indien je nog geen beveiligingsprogramma hebt dan kan je hier downloaden en installeren: https://www.schoonepc.nl/optim/antivirussoftware.html Nadien ga je Proximus moeten contacteren om te blokkade op te heffen.

Reputatie 6
Badge +3

Dat wil zeggen dat je op een zwarte lijst staat vanwege ongewenste mails te hebben verstuurd of dat je teveel berichten hebt verstuurd via jouw camera. Stel best een limiet in van het aantal te verzenden berichten. Jij moet aan Proximus aantonen dat jouw systemen malware vrij zijn. Ik raad je aan om een beveiligingsscan uit te voeren op jouw systemen. Indien je nog geen beveiligingsprogramma hebt dan kan je hier downloaden en installeren: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/anti-virus Nadien ga je Proximus moeten contacteren om te blokkade op te heffen.

Hallo Martin,

Ik heb net geprobeerd om een gewoon email (outlook) te verzenden maar krijg nu dit bericht :

Taak ………….@skynet.be - Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC6F): Er is een interne fout opgetreden op de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.  De reactie van de server was: 554 Access denied- Under investigation for spam abuse- Please visit for more info https://www.proximus.com/en/ipremoval/form

Ik kan precies geen enkele mail meer verzenden.

Wat betekend dit en hoe kan ik dit oplossen?

 

@lurage Dan zou je kunnen proberen door je bbox te resetten (bij mij is dat toch gelukt) maar dan moet je wel alle instellingen die je zelf zou uitgevoerd hebben terug invoeren na reset.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

bij mij is dat in ieder geval niet gebeurt door gmail dat ze die zelf blokkeren,heb wel verwittigd geweest dat ik de veiligheidsinstellingen moet natrekken.

Reageer