Hallo sinds gisteren staan alle skynet-mails in mijn Mail for Mac inbox als “ongelezen”. Als ik ze in blok naar “gelezen” omzet, verspringen ze snel weer naar “ongelezen”. Mails die ik verplaats naar een map hebben het probleem niet meer. Mails die binnenkomen via andere service (bijv. google mail) hebben het probleem niet. Heb het probleem ook op Iphone. Apple en Proximus schuiven de schuld naar elkaar door. Wie kan me helpen?
Als je in windows mail een prox mail account aanmaakt dan zijn de skynet mailmappen leeg dus wordt er blijkbaar niet meer gesynkroniseerd tussen windows mail client en de mail server .
Ik heb sedert gisteren hetzelfde probleem. Mails springen van gelezen naar ongelezen en omgekeerd, dit zo om de vijf minuten als ik op mail bezig ben of als ik mail afsluit en terug opstart staat alles ongelezen maar dan binnen de kortste tijd weer gelezen. Mails die ik delete worden ook terug opgehaald en ongelezen. Onbegonnen werk zo. Ik moet ze eerst in webmail deleten vooralleer ze echt weg zijn, maar het is bovenal ook ergerlijk dat de mails telkens op ongelezen komen.
Wanneer komt hier een oplossing voor ?
Dank
Nu ook op mijn PC (daar gebruik ik Thunderbird) alle mails in Prullenbak als ongelezen.????????
Hier nog steeds geen reactie ontvangen van Proximus die het probleem sinds maandag kennen. En dit na reeds 35 jaren trouwe klant...Dit als zelfstandige die afhangt van e-mail communicatie met de klanten.
Nieuwe update:
Map “Verzonden” “SentMail” is plots volledig leeg.
Wanneer komen mijn verzonden mails terug ?
Als die nog op de server staan zal dit nog kunnen maar als de bug ervoor gezorgd heeft dat die gewist worden dan zal het nooit zijn volgens mij, enfin laat ons hopen dat ze niet echt gewist werden op de mailserver.
Mails op “ongelezen” : Heb hierover ook al een paar keer gecommuniceerd met Proximus. Vandaag iemand gehad die mij gedurende meer dan een uur heeft proberen helpen om hiervan af te raken. Moest uiteindelijk melden dat het een probleem was bij Proximus en niets te maken had met mijn Apple mail. Zou ook met andere mailprogramma’s een probleem zijn. “Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie tussen de webmail (server) van Proximus en de mailprogramma's. IT werkt aan een oplossing. “ Ze kunnen echter onmogelijk zeggen wanneer het zal opgelost zijn. Ik hoop alleen dat het heel snel is, want ik gebruik mijn mail voor zakelijke aangelegenheden en het is niet bepaald makkelijk om steeds weer je mails als ongelezen te krijgen, of gedelete items terug in je inbox en ook spam. Ik werk ook liever op mijn Apple mail dan webmail omdat ik daar specifieke mappen heb en mijn gegevens kan saven.
Ik hoop dat de IT oplossing van Proximus er uitermate snel komt, maar als ik lees dat er mensen zijn die al een maand met dit probleem kampen ….
Dat is dan wonder dat de synchronisatie bij mij wel nog werkt tussen mijn mailclient Thunderbird en Prox Mail server.
Hier ook van het zelfde sinds daarnet. Bij de Apple Mail op de Mac is opeens alles ongelezen (zelfs na aanpassen en afsluiten terug ongelezen bij heropenen), terwijl bij de Apple Mail op de IPhone en IPad nog ok zijn … Vreemd … Nog nooit voorgehad ...
hier zelfde miserie
sinds eergisteren staan er constant een 30tal ‘ghost-mails’ die maar niet weg te krijgen zijn, en steeds meegaan met de klok per minuut, gevolg : er komen geen enkele email nog door !! heb nu geprobeerd met mail te forwarden naar gmail en dit lijkt te lukken, maar toch wil ik mijn gewone skynet email terug kunnen lezen, trouwens zijn er zo’n 3-tal weken mails verdwenen, wreed bizar en ambetant,
reeds gebeld naar kl.dienst, en er zijn reeds 2 tickets aangemaakt, maar nog steeds geen antwoord !!
graag asap oplossen aub,
ZONIET gaan we gewoonweg naar de concurrentie overstappen !!
Jack.dd
indien vandaag geen reactie, dan stap ik gewoonweg over, slechte service !!!
Is nu al sinds dinsdag en nog steeds niets of niemand gehoord, gisterenavond nog eens gebeld,
had iemand aan de lijn die volgens mij stomdronken aande telefoon hing (telewerken …...)
en geen zinnig woord kon geven !!!! wat is me dat daar bij PXM zeg, ?????
Louter ter bijkomende info:
De proximus forummedewerkers hebben hier al in verschillende andere berichten gemeld (gisteren nog), omtrent de gekende problemen met Prox Mail, dat er problemen zijn met hun mailsysteem en het afwachten is op de oplossing!
Als ik dat allemaal lees ben ik blij en niet blij dat ik niet de enige ben,
Af en toe krijg ik de nieuwe mails toch door.
Dus ik ben ook wachtende op een oplossing
Het mail adres van mijn vrouw werkt normaal
Bij mij werkt ook nog alles normaal!
We hebben net bevestiging gekregen dat dit een algemeen probleem is.
Engineering werkt aan een oplossing.
Je mag je e-mailadres en klantnummer nog even toevoegen op je profiel dan geef ik dit al zeker door.
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Ik heb hier hetzelfde probleem. Continu mails zonder afzender en zonder onderwerp en gelezen berichten die plots in bulk ongelezen worden aangegeven. Duidelijk geen recent probleem.
graag een duidelijk antwoord hoe dit kan worden opgelost.
Dit zal afwachten worden tot de oplossing gevonden is er zijn algemene problemen met het mailsysteem.
Ik heb dit doorgegeven aan IT.
Er zijn de laatste maanden algemene problemen met de (web)mail.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Nu kan ik de mails die in mijn prullenbak zitten ook niet meer verwijderen (in Thunderbird). Als ik ze verwijder komen ze terug als ongelezen.
Een andere klant vermeld dit ook op het forum, ik vermoed dat dit ook met de algemene problemen te maken heeft.
Dit is doorgegeven aan IT.
Groeten
Geert
Zelfs op de webmail van Proximus kan ik mails niet verwijderen. Dan krijg ik volgende fout:
Ik heb dit doorgegeven aan IT.
Er zijn de laatste maanden algemene problemen met de (web)mail.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Dank om dit op te volgen. Met alle begrip dat iets IT-matig soms verkeerd kan lopen. Succes met de zoektocht naar een oplossing,
Het doet zich zowel voor op outlook als op de webmail.
Geert
We hebben net bevestiging gekregen dat dit een algemeen probleem is.
Engineering werkt aan een oplossing.
Je mag je e-mailadres en klantnummer nog even toevoegen op je profiel dan geef ik dit al zeker door.
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Waar kan je je E-mailadres invullen, ik vind niet terug bij mijn profiel
in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden en In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals je mailadres enz.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.